Текст коментаря
Ваше ім'я
Код з малюнка:
Зберегти Скасувати

Кому скаржитися на неякісний товар? (ВІДЕО)

16 січня 2015 р., 10:21

Слід не шкодувати витрачені гроші на неякісті продукти - треба знати свої права.

Нерідко, придбавши неякісний товар, ми в розпачі викидаємо його на смітник, при цьому шкодуємо про витрачені кошти.А от віддати куплене в магазин та повернути свої гроші виходить рідко. Як правильно вибирати та купувати продукти, кому скаржитися?

Нерідко, придбавши неякісний товар, ми в розпачі викидаємо його на смітник, жалкуючи про витрачені кошти. А якщо й повертаємося в магазин, то довести бодай щось й повернути свої гроші виходить рідко. Через незнання законів залишаємося обманутими. На жаль, ошуканих на Закарпатті чимало. Аферистів, які хочуть нажитися за рахунок людей, вистачає. Актуальний приклад – кредити без застав, за які для отримання треба сплатити 2-3 тис. грн і цим все закінчується.

Ні коштів, ні кредиту Україна переживає не найкращі часи. Неякісний товар за шалені кошти на полицях магазинів з’являється дедалі частіше. То як правильно зробити покупку, розповіли фахівці.Аби споживачі орієнтувались в законодавстві, днями вийшов друком відповідний довідник. Основне правило будь-якої покупки - не оплачувати її , якщо продавець не дає чек. Документально оформлена покупка чи послуга допоможе відстояти інтереси споживача. Висновок один: кожен має знати свої права та обов’язки. Якщо ти себе не захистиш, тебе не захистить ніхто, – кажуть фахівці.



М-студіо

Останні новини

Закарпаття

Україна

Світ

Всі новини »
Головний редактор - Ярослав Світлик, журналісти - Мирослава Химинець, Вікторія Лисюк, Габріелла Руденко.
© 2010-2014 «Час Закарпаття». Передрук матеріалів дозволений лише за умови гіперпосилання на chas-z.com.ua. E-mail редакції: chas.zakarp@gmail.com
Розробка сайту: Victor Papp