Текст коментаря
Ваше ім'я
Код з малюнка:
Зберегти Скасувати

Аеропорт Мукачево - це стратегічний об’єкт "Великого шовкового шляху"

21 лютого 2015 р., 13:10

Китайські інвестори оцінюють відновлення аеропорту в 2,5 мільярди доларів

Інсайдерська інформація, надана фахівцем, консультуючим наддержавні структури управління проливає світло на подальшу долю Закарпаття, дозволяючи заглянути в майбутнє регіону через призму глобальних змін, які очікують континентальну та світову економіки...

Про компетенції цієї людини можна сказати наступне: він заробляє собі на життя в якості консультанта, спеціаліста по локальній реалізації управлінських директив, вироблених погоджувальних структурами глобального управління. Мова йде про структури типу Більдербергського клубу і Тристоронньої комісії.

Вплив «стратегії логістичних хабів» і «Великого Шовкового Шляху» на Закарпаття

Наївно вважати, що процес інтеграції на Євразійському просторі не торкнеться або обійде стороною якісь регіони. Закарпаття потрапляє в сферу інтересів для реалізації згадуваних стратегій в силу деяких унікальних особливостей цього регіону. Одна з глобальних стратегічних точок на нових схемах інтеграційних процесів називається «аеропорт Мукачево». Цей аеротранспортний логістичний хаб за планами повинен закінчувати центрально-європейську гілку все того ж «Великого Шовкового Шляху». Само Закарпаття найімовірніше очікує певна форма економічної автономії, необхідна як умова для сприятливого режиму реалізації інтеграційних процесів. Можна сказати, що населення цього регіону своєрідним чином заслужило більш гідне місце в нових інтеграційних процесах завдяки тому, що говорячи в медичній термінології «виробило стійкий імунітет» до агресивних і смертельним формам соціальних вірусів суспільної свідомості, подібних націоналізму.

- Чесно кажучи, дивлячись на проростаючі крізь напівзруйновану смугу Мукачівського аеродрому траву дуже важко повірити в сказане вами. Розкажіть більш детально про призначення цих логістичних хабів.

Логістичні хаби є необхідними елементомі економічної структури, що забезпечують рішення задачі розподілу ресурсно-сировинного і товарного трафіку між різними регіонами. У Мукачівському аеропорту передбачається розподіл вантажу прибуває авіатранспортом з Китаю, Індії та більш дрібних країн південноазіатського-тихоокеанського регіону, що приєдналися до Євроазійського економічного співтовариства за допомогою його перевантаження та напрямки в пункти призначення на автотранспорті. Ви, жителі пострадянського простору, що застали зміну декількох формацій, живете в цікавий час. Важко відразу виразно сказати чи дійсно це настільки захоплююче або більше схоже на важку форму китайського прокляття «щоб ви жили під час змін». Одне можна сказати точно: вам пощастить все побачити своїми очима. І будівництво надсучасного, що забезпечує максимальний обсяг вантажообігу аеропорту в Мукачеві, і будівництво до нього транспортних грузопроводов і супутнє зростання активності всіх рівнів бізнесу в регіоні. Зараз час масштабних багатомільярдних проектів. Світом володіють ті, хто в змозі їх здійснювати найбільш швидко, високотехнологічно і рентабельно. Загальний обсяг інвестицій в проект аеротранспортним хаба «аеропорт Мукачево» оцінюється китайськими інвесторами в цифру близько 2,5 мільярдів доларів. При рівні розвитку сучасних будівельних технологій і конкуренції в системі глобального розподілу праці, планетарні «монтажні фахівці», як називають закарпатських українців за високий професіоналізм в процесі складання закордонних хмарочосів і будівництві інших масштабних споруд по всьому світу, відбудують у себе вдома на іноземні гроші будь-який об'єкт за лічені місяці. У сусідній, більш глибоко, в порівнянні з іншими європейськими країнами інтегрованої в євразійські процеси Угорщини вже сконцентровані китайські виробництва, а вищий технічний персонал і менеджери вивчають китайську в рамках підготовки до нових вимог часу.

Sheeko.livejournal.com



Останні новини

Закарпаття

Україна

Світ

Всі новини »
Головний редактор - Ярослав Світлик, журналісти - Мирослава Химинець, Вікторія Лисюк, Габріелла Руденко.
© 2010-2014 «Час Закарпаття». Передрук матеріалів дозволений лише за умови гіперпосилання на chas-z.com.ua. E-mail редакції: chas.zakarp@gmail.com
Розробка сайту: Victor Papp