Текст коментаря
Ваше ім'я
Код з малюнка:
Зберегти Скасувати

Тепер "Галя" говорить за новим тарифом

27 липня 2015 р., 20:30

Тепер за звуки улюблених голосів доведеться платити 15 гривень

Хтось називає це радіомовлення пережитком минувшини, інші ж радо прокидаються та засинають під звуки добре відомих голосів. Однак з початку цього місяця за таке задоволення доведеться платити вже не 10 з гаком, а цілих 15 гривень, бо з 1 липня абонплата на дротове радіо зросла на 25—50%. А ще, кажуть, затулити рота «Галі», тобто відмовитися від цієї послуги, – не так вже й просто, особливо, якщо абоненту під 80 і він прикутий до ліжка.

 

Власне, з такою проблемою зіткнулася наша читачка Валентина Куцова, котра і звернулася у «Новини», аби повідомити про інцидент у Закарпатській філії ПАТ «Укртелеком». Жінка каже, що її матір, на яку зареєстрований згаданий техзасіб, через підняття тарифу вирішила відмовитися від радіо «Галі». Це у телефонній розмові журналісту «Новин» підтвердила і сама пані Глафіра. Мовляв, хоча радіо і створювало відчуття постійної присутності когось поряд, проте ці функції вдається замінити і телевізору. «Тягнути» ж всі платіжні навантаження для 79- річної пенсіонерки не під силу, особливо зважаючи на суцільне подорожчання.

«Оскільки моя мати вже 6 років не виходить з дому, я сама понесла відповідну заяву в представництво «Укртелекому». Однак потрібно було пред’явити ще й мамин паспорт, – каже Валентина Куцова. – Коли ж, під час наступного візиту, я і цю вимогу виконала, пані знайшла ще одну причину, аби затягнути процес із відключенням радіомовлення: попросила довіреність, завірену нотаріусом, яка, зрозуміло, обійдеться недешево. Тож волею-неволею нині ця «пташка» ще й досі «співає» у маминій квартирі».Валентина Михайлівна розповіла, що її матір пробувала дзвонити з цього приводу на «гарячу» лінію, проте там вона почула тільки голос автовідповідача, який просив натиснути «зірочку» та «решітку», а таких на апараті радянського зразка немає. Тоді пані Валентина вже сама намагалася зателефонувати туди ж з мобільного, та і ця спроба не увінчалася успіхом…

Натомість, як зазначили у центрі обслуговування абонентів «Укртелекому», подібна скарга є безпідставною. Бо, мовляв, технічний засіб абонента Глафіри Гопак знятий з обліку ще 30 червня.За словами старшого спеціаліста з організації інтерфейсу з абонентами Олесі Гайдош, відмовити у відключенні послуги можуть тільки за відсутності всіх потрібних для цього документів: заяви абонента і посвідчення його особи. У разі, якщо власник особового рахунка прикутий до ліжка, його представник повинен мати паспорт та нотаріально завірену довіреність.«Це обумовлено тим, що фахівцям неодноразово доводилося шукати вихід із ситуації, коли члени родини відмовлялися від техзасобу без згоди на те абонента, тобто власника особового рахунка. А це, у свою чергу, є неприпустимим. 

Спеціалісти ж центру просто зобов’язані дотримуватися посадових інструкцій», – каже Олеся Миколаївна.Окрім того, пані Гайдош переконана, що підняття тарифів на радіозв’язок компенсує їх значне зменшення на переоформлення техзасобу з одного члена родини на іншого. Так, до 1 липня ця послуга коштувала 30 гривень, а нині — лише 1,20. Ціна ж за встановлення радіозв’язку лишилася незмінною – 54 гривні. Та, за неофіційними даними, охочих підключитися на «Галю» вже давно немає. А серед слухачів лишилися тільки люди похилого віку, але і ті, вочевидь, двічі подумають перед тим, як платити за послугу за новим тарифом.


Останні новини

Закарпаття

Україна

Світ

Всі новини »
Головний редактор - Ярослав Світлик, журналісти - Мирослава Химинець, Вікторія Лисюк, Габріелла Руденко.
© 2010-2014 «Час Закарпаття». Передрук матеріалів дозволений лише за умови гіперпосилання на chas-z.com.ua. E-mail редакції: chas.zakarp@gmail.com
Розробка сайту: Victor Papp