Текст коментаря
Ваше ім'я
Код з малюнка:
Зберегти Скасувати

Виробник "Буків" знову звинуватив Київ у катастрофі Боїнга

13 жовтня 2015 р., 12:12

Алмаз-Антей знову заявляє про непричетність сепаратистів до аварії Боїнга.

Цього разу - з посиланням на результати експериментів.Підсумки дослідження причин катастрофи малайзійського Боїнга в небі над Донбасом підтверджують, що він нібито був збитий з підконтрольної українським силовикам території, повідомив у вівторок Валерій Ярмоленко, керівник прес-служби концерну Алмаз-Антей, виробника зенітно-ракетного комплексу "Бук", передає ТАСС.

Компанія провела два натурних експерименти, в яких використовувалися літаки Іл-86 і ЗРК "Бук-М1". Гендиректор концерну Ян Новіков повідомив, що списаний літак Boeing 777 для експерименту знайти не вдалося. За словами Новікова, за основними параметрами фюзеляжу Іл-86 схожий на Boeing 777.


Фахівці концерну представили фрагменти корпусу літака, обстріляного ракетою "Бук-М1" в ході експерименту в рамках розслідування аварії Boeing. Фрагменти були представлені металевими листами з характерними ушкодженнями від влучання вражаючих елементів ракети.
Експеримент Алмаз-Антея, за твердженнями його представників, підтвердив версію, згідно з якою Boeing збили з району населеного пункту Зарощенське, заявив під час прес-конференції в Москві Новіков.


Скріншот з відео прес-конференції Алмаз-АнтеяРаніше в ДНР заявляли, що Зарощенське в день катастрофи Boeing - 17 липень 2014 року - перебувало під контролем українських військових.

Сьогодні ми можемо однозначно сказати, що якщо Boeing малайзійських авіаліній був збитий ракетним комплексом "Бук", то ракета 9М38 вразила його з боку Зарощенського", - сказав Новіков.
Моделювання Алмаз-Антея показало, що при пуску ракети по Boeing зі селища Сніжне, як заявляють в міжнародній комісії з розслідування обставин Боїнга, вражаючі елементи не могли потрапити в двигун і ліве крило лайнера, заявив радник генерального конструктора концерну Михайло Малишевський.
"Було проведено тривимірне моделювання. Ми зробили так, щоб можна було бачити наочно, які вражаючі елементи потрапляють в корпус літака. При пуску ракети із Зарощенського щонайменше 22 осколки повинні потрапити в лівий двигун. На другій версії моделювання пуску зі Сніжного. При підльоті на зустрічних курсах жоден вражаючий елемент не міг влучити в ліве крило і лівий двигун", - сказав він.

ЗА ТЕМОЮЗвіт Bellingcat: Боїнг на Донбасі збив Бук8 жовтня 2015, 15:58У вівторок також буде представлено доповідь Нідерландської ради з безпеки про причини аваріїмалайзійського Boeing 777.
Нагадаємо, в червні 2015 року "Алмаз-Антей" опублікував доповідь про катастрофу малайзійського Боїнга. Експерти концерну ще тоді заперечували версію про те, що сепаратисти могли збити літак.
У травні стало відомо, що "Алмаз-Антей" оскаржив в адміністративному і в судовому порядку санкції, введені Радою Європейського союзу (ЄС) щодо підприємства у липні та вересні 2014 року. Концерн оскаржить заморожування свого майна і заборону експорту продукції подвійного призначення.
Концерн ППО "Алмаз-Антей" був створений в 2002 році і на той момент об'єднав 46 підприємств. Компанія була внесена до списку санкцій ЄС як виробник зброї, що використовується в конфлікті на сході України, в тому числі ЗРК "Бук". З цієї системи, за однією з версій, міг бути збитий на Донбасі пасажирський Boeing 777.

Малайзійський літак, що виконував рейс MH17, розбився 17 липня 2014 року після того, як він був збитий імовірно ракетою "земля-повітря". Всі 298 осіб, які перебували на борту, загинули.
Оскільки дві третини жертв були нідерландцями, розслідування авіакатаст


Останні новини

Закарпаття

Україна

Світ

Всі новини »
Головний редактор - Ярослав Світлик, журналісти - Мирослава Химинець, Вікторія Лисюк, Габріелла Руденко.
© 2010-2014 «Час Закарпаття». Передрук матеріалів дозволений лише за умови гіперпосилання на chas-z.com.ua. E-mail редакції: chas.zakarp@gmail.com
Розробка сайту: Victor Papp