Текст коментаря
Ваше ім'я
Код з малюнка:
Зберегти Скасувати

Закарпатці вже не так поспішають за відповіддю до влади

8 травня 2014 р., 12:19

За перший квартал цього року мешканці краю звернулись до влади у рази менше ніж торік.

Як поінформував заступник начальника відділу роботи із зверненнями громадян Закарпатської ОДА Василь Стегура, за І квартал 2014 року на адресу облдержадміністрації надійшло 829 звернень. Це на 34,8% менше відповідного періоду минулого року. Із них: усних – 209, письмових – 620. 

З розрахунку на 10 тисяч населення найчастіше звернення надходили з В.Березнянського (22,8), Ужгородського (10,7), Воловецького (9,0) районів та м.Ужгород (24,4), найменше з Іршавського (1,8), Тячівського (2,3), Хустського (2,7) районів та м.Берегово (1,2). Колективних листів надійшло 38, що на 18 менше, ніж торік. Під значною частиною листів були десятки підписів, тому загальна кількість громадян, які звернулися, становить 2165. 

Переважна більшість звернень надійшли на адресу ОДА від найменш соціально захищених верств населення – інвалідів різних нозологій, ветеранів війни і праці, пенсіонерів, членів багатодітних родин та одиноких матерів. Найчастіше у зверненнях громадян піднімалися питання, зокрема: соціального захисту – 600, комунального та дорожнього господарства – 37, аграрної політики і земельних відносин – 31, житлової політики – 27, діяльності місцевих органів виконавчої влади -25, транспорту і зв’язку – 20. 

До Кабміну надійшло 16 звернень мешканців області, що на 29 менше, ніж торік. До Адміністрації Президента України кількість звернень зменшилася на 78 і становить 32 звернення, до ВРУ- 6 звернень. Усього до вищих органів влади у І кварталі 2014 року надійшло 61 звернення, що на 100 менше відповідного періоду 2013 року. 

Найбільше надійшло заяв (клопотань) – 749, скарг – 69, пропозицій – 11. 

За звітний період відбулося 13 особистих прийомів громадян, на яких керівництвом ОДА прийнято 209 осіб, у тому числі і за місцем їх проживання. Для вирішення питань, з якими звертались громадяни, дані відповідні доручення. 

Функціонує пряма телефонна лінія „Запитай у влади” та телефон довіри, під час проведення яких за звітний період звернулися 5 осіб. 

Із загальної кількості звернень 516 вирішено позитивно, у тому числі з питань надання матеріальної допомоги, що становить 74,2 відсотка. Більша частина звернень пов’язана із наданням одноразової грошової допомоги. Для забезпечення цих виплат щороку затверджується обласна програма „Турбота”. Протягом І кварталу 2014 року 296 малозабезпеченим жителям області надано грошову допомогу в сумі 172,3 тис. грн. Громадською приймальнею з надання безоплатної первинної правової допомоги при Головному управлінні юстиції у Закарпатській області за І квартал 2014 року надано 40 консультацій. 
Управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ОДА

Останні новини

Закарпаття

Україна

Світ

Всі новини »
Головний редактор - Ярослав Світлик, журналісти - Мирослава Химинець, Вікторія Лисюк, Габріелла Руденко.
© 2010-2014 «Час Закарпаття». Передрук матеріалів дозволений лише за умови гіперпосилання на chas-z.com.ua. E-mail редакції: chas.zakarp@gmail.com
Розробка сайту: Victor Papp