Текст коментаря
Ваше ім'я
Код з малюнка:
Зберегти Скасувати

Про клієнта дбатимеш – добру славу матимеш

2 серпня 2016 р., 15:02

Саме таким кредо керується в повсякденній роботі ПАТ «Закарпатгаз», обслуговуючи понад 270 тисяч споживачів природного газу в регіоні.

Ще зовсім недавно – це добре пам’ятають як працівники підприємства, так і широкий загал його клієнтів - абонентний відділ товариства, особливо на межі календарних місяців, перетворювався мало не на поле бою між бажаючими повідомити показання власного лічильника природного газу і тими, кому за службовими обов’язками належало ці показання звірити, щоб клієнт заплатив виключно за спожите блакитне паливо, проконсультувати його з тих чи інших питань газорозподілу, з ’ясувати різного роду неточності та проблеми. Багатолюдні черги породжували безкінечні суперечки, що виливалися в численні нарікання і скарги.

Що маємо сьогодні? Ситуація практично порятована, особливо для споживачів, в життя яких впевнено увійшли сучасні гаджети: мобільні телефони, планшети, комп’ютери. З листопада минулого року споживачі природного газу регіону отримали додаткові можливості управління власним рахунком за допомогою «Особистого кабінету» на сайті 104.ua.

Саме завдяки новому сервісу сьогодні цілком реально перевірити поточний баланс, внести фактичні показання лічильника, переглянути історію платежів, ба, навіть сплатити за газ, не виходячи з дому. У закарпатців також з'явилась можливість зворотнього зв'язку з товариством. Через «Особистий кабінет» клієнти «Закарпатгазу» мають змогу звернутися до фахівців газової компанії із запитанням, скаргою чи пропозицією, залишити відгук або ж записатися на прийом до керівництва. Причому використання сервісу для всіх клієнтів є безкоштовним. Миттєво передати показання лічильника газу можна і за допомогою СМС-повідомлення на короткий номер 7104.

А станом на 1 червня поточного року сервіс активно використовують вже понад 20 тисяч жителів Закарпатської області. З часу його запровадження користувачі відправили фахівцям «Закарпатгазу» майже 5 тисяч онлайн-повідомлень. Компанією опрацьовано 111 тисяч звернень клієнтів та прийнято понад 143 тисячі показань лічильників газу. А непродуктивні баталії між працівниками товариства та клієнтами, сподіватимемось, назавжди канули в Лєту…

- Проте життя не стоїть на місці, - констатує директор технічний ПАТ «Закарпатгаз» Андрій Горват. – З огляду на запроваджений наприкінці минулого року «Кодекс газорозподільних систем» відбувається подальша оптимізація товариства, докорінно змінюються його структура, роль та завдання за роботи в ринкових (конкурентних) умовах. Сьогодні наша мета – забезпечити безаварійне та безперебійне газопостачання шляхом надання послуг з розподілу та транспортування природного газу споживачам. І знову ж таки , визначаючи як головне - інтереси нашого клієнта…

У технічному секторі, який курирує експлуатаційну, метрологічну та інспекторську роботу, зокрема, наголошує Андрій Горват, посилюється роль інспектора-контролера. Оскільки споживач отримав максимально зручні можливості самостійно передати товариству показання лічильника природного газу, кожен з 223 інспекторів, що працюватимуть в регіоні, зможе зосередити свої зусилля на контролі за функціонуванням газоспоживаючих приладів, оглядом та зняттям лічильників на повірку, оплатою за спожитий газ та від’єднанням від газопостачання у випадку заборгованості, а також - інвентаризацією обладнання.

Стати сучасним сервісом, надаючи газорозподільні послуги якісно і безпечно - головна функція «Закарпатгазу» в нинішніх умовах. Цьому наразі підпорядковані всі зміни та нововведення, які підприємство пропонує своїм клієнтам.




Останні новини

Закарпаття

Україна

Світ

Всі новини »
Головний редактор - Ярослав Світлик, журналісти - Мирослава Химинець, Вікторія Лисюк, Габріелла Руденко.
© 2010-2014 «Час Закарпаття». Передрук матеріалів дозволений лише за умови гіперпосилання на chas-z.com.ua. E-mail редакції: chas.zakarp@gmail.com