Текст коментаря
Ваше ім'я
Код з малюнка:
Зберегти Скасувати

ПАТ "Закарпаттяобленерго" нагадує

19 серпня 2016 р., 15:20

Якщо є запитання, звертайтесь в кол-центр

Для підвищення якості надання послуг із постачання електричної енергії, покращення інформаційного забезпечення та вдосконалення взаємовідносин зі споживачами електричної енергії, працює кол-центр ПАТ «Закарпаттяобленерго», основним завданням якого є надання інформаційних послуг споживачам шляхом обробки їх звернень, які надходять через засоби телекомунікації.

Дзвінки на багатоканальний номер 0-800-50-16-20 зі стаціонарних та мобільних телефонів на території України для споживачів є безкоштовними!

Зателефонувавши до кол-центру, споживач зможе отримати в автоматичному режимі або під час живого спілкування з оператором інформацію щодо:

* діючих тарифів на електроенергію;
* про стан особового рахунку;
* причин відсутності електропостачання;
* порядку надання пільг та субсидій;
* порядку оформлення та переоформлення договору;
* порядку приєднання до електромереж;
* контактні телефони та іншу довідкову інформацію
щодо роботи ПАТ «Закарпаттяобленерго»;

а також
* передати показання приладу обліку;
* повідомити про розкрадання електричної енергії або енергообладнання ПАТ «Закарпаттяобленерго»;
* оскаржити неправомірні дії персоналу товариства.

Крім того, звернення можна направляти на електронну скриньку кол-центру: call-сеntr@uz.energy.gov.ua

Останні новини

Закарпаття

Україна

Світ

Всі новини »
Головний редактор - Ярослав Світлик, журналісти - Мирослава Химинець, Вікторія Лисюк, Габріелла Руденко.
© 2010-2014 «Час Закарпаття». Передрук матеріалів дозволений лише за умови гіперпосилання на chas-z.com.ua. E-mail редакції: chas.zakarp@gmail.com