Текст коментаря
Ваше ім'я
Код з малюнка:
Зберегти Скасувати

Коли і як платнику ПДВ подати скаргу на постачальника?

17 червня 2014 р., 10:30

Платник податку на додану вартість зобов’язаний надати покупцю на його вимогу оформлену належним чином податкову накладну.

У разі відмови або в разі порушення порядку її заповнення та/або порядку реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних покупець має право додати до податкової декларації за звітний податковий період заяву із скаргою на такого постачальника, яка є підставою для включення сум податку до складу податкового кредиту.

Головне управління Міндоходів у Закарпатській області наголошує, що таке право зберігається за ним протягом 60 календарних днів, що настають за граничним терміном подання податкової декларації за звітний (податковий) період, у якому не надано податкову накладну або порушено порядок її заповнення та/або порядок реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних. До заяви додаються копії товарних чеків або інших розрахункових документів, що засвідчують факт сплати податку у зв’язку з придбанням таких товарів/послуг або копії первинних документів, складених відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні».

Варто зазначити, що надходження заяви із скаргою є підставою для проведення документальної позапланової виїзної перевірки зазначеного продавця для з’ясування достовірності та повноти нарахування ним зобов’язань з податку за такою операцією. Це передбачено п. 201.10 ст. 201 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями.
Інформаційно-комунікаційний відділ Головного управління Міндоходів у Закарпатській області

Останні новини

Закарпаття

Україна

Світ

Всі новини »
Головний редактор - Ярослав Світлик, журналісти - Мирослава Химинець, Вікторія Лисюк, Габріелла Руденко.
© 2010-2014 «Час Закарпаття». Передрук матеріалів дозволений лише за умови гіперпосилання на chas-z.com.ua. E-mail редакції: chas.zakarp@gmail.com
Розробка сайту: Victor Papp