Текст коментаря
Ваше ім'я
Код з малюнка:
Зберегти Скасувати

Вибух на АЕС у Франції: усі подробиці (ВІДЕО)

9 лютого 2017 р., 21:19

У результаті вибуху на французькій атомній станції Фламанвіль отруїлися п'ятеро людей.

Причина вибуху і подробиці.На діючій атомній електростанції (АЕС) Фламанвіль у регіоні Нижня Нормандія на північному заході Франції стався вибух. Як повідомляє газета Quest France, вибух прогримів близько 11:00 (за Києвом) у четвер, 9 лютого, у машинній залі.За даними ЗМІ, п'ятеро осіб отримали отруєння. Про його ступінь даних поки немає.Франція - країна з 19 діючими станціями, і про їх проблеми говорили віддавна.Що відомо про надзвичайну подію на цей моментНа території АЕС після вибуху спалахнула пожежа:Експлуатований реактор АЕС відразу ж зупинили, хоча вибух стався поза сферою знаходження об'єктів з ядерним паливом.За одними даними, вибух стався на першому енергоблоці, за іншими - на третьому, зводжуваному, блоці, запустити реактор на якому планують у 2018 році. Загалом на станції два діючих блоки.НП оцінюється французами як найзначніший технічний нещасний випадок. Але загрози ядерного зараження для місцевості немає, підкреслили в префектурі міста.Спочатку місцева влада заявила, що причина інциденту, ймовірно - коротке замикання.Пізніше причиною вибуху префект департаменту Манш Жак Вітковські назвав збій у роботі вентилятора."Пожежі не було, але було задимлення, оскільки коли горить обмотка проводів, виникає багато диму, - зазначив він. - Невеликий вентилятор з невстановлених причин перегрівся, у результаті чого сталася детонація, яка призвела до серйозного задимлення. Підкреслю, що це був не вибух, а саме детонація, викликана технічними причинами і не пов'язана з хоч якою недбалістю."

/ Експерти кажуть, що оскільки йдеться про займистий вентилятор у машинному відсіку, жодної загрози радіоактивної безпеки немає.Проблема французького атома і АЕС ФламанвільАЕС Фламанвілль розташовується на півострові Котантен на березі протоки Ла-Манш у 23 км на північний захід від міста Шербур. Станція виробляє близько 4% від всієї споживаної електроенергії у Франції.Станція Фламанвіль. Фото: jerseyeveningpost.comВ основі всієї атомної кризи у Франції і, власне, цієї станції - дві проблеми. Одна пов'язана з вмістом вуглецю в сталевих деталях, які вироблені французькою компанією AREVA SA (світовий виробник атомних реакторів).Друга проблема - фальсифіковані і неповні звіти про контроль за якістю самих деталей. Надмірний рівень вуглецю може зробити їх більш крихкими під високим тиском.

Спочатку ця проблема була виявлена ​​саме на АЕС Фламанвіль у 2014 році, але потім, після перевірок, виявилося, що це стосується багатьох компонентів, які планували використовувати під час будівництва інших проектів.Розпочалися перевірки і з'ясувалося, що з 2015 року випускалися голівки парогенераторів з підвищеним вмістом вуглецю, що могло призвести до зниження якості. Ці головки застосовувалися на 18 реакторах.Трейдери попереджають, що АЕС Франції необхідний тривалий період ремонту, беручи до уваги застарілу атомну інфраструктуру. В середньому реактору у Франції зараз більше 30 років.Після детального вивчення експерти виявляють нові проблеми, а число порушень, виявлених у компонентах, під час перевірок увесь час зростало. І це при тому, що багато компонентів уже встановлені на атомних станціях.Тільки на одній АЕС Фламанвіль кількість порушень за час перевірок зросла з 2 до 20 за час перевірок.Спеціаліст з атомної енергетики в Greenpeace Germany Шон Берні зазначив, що атомна промисловість Франції переживає кризу, причиною якої стали тести на вміст вуглецю.Зазначимо, Франція має 19 діючих атомних станцій і 58 діючих промислових ядерних реакторів. За кількістю вироблюваної АЕС енергії Франція посідає друге місце у світі, а за часткою атомної енергетики - перше місце.

Останні новини

Закарпаття

Україна

Світ

Всі новини »
Головний редактор - Ярослав Світлик, журналісти - Мирослава Химинець, Вікторія Лисюк, Габріелла Руденко.
© 2010-2014 «Час Закарпаття». Передрук матеріалів дозволений лише за умови гіперпосилання на chas-z.com.ua. E-mail редакції: chas.zakarp@gmail.com