Текст коментаря
Ваше ім'я
Код з малюнка:
Зберегти Скасувати

З 10 липня діятимуть нові форми реєстраційних документів для отримання цифрового підпису

7 липня 2017 р., 16:00

Фахівці роз’яснюють

Головне управління ДФС у Закарпатській області звертає увагу, що наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 29.06.2017 №88 «Про затвердження форм реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису» затверджено нові форми реєстраційних документів.



Зокрема, йдеться про:



- Договір про надання послуг електронного цифрового підпису;



- Реєстраційну картку (для юридичної особи);



- Реєстраційну картку (для фізичної особи/фізичної особи – підприємця);



- Додаток до Реєстраційної картки;



- Заяву про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа;



- Додаток до заяви про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа.

Нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису набувають чинності з 10 липня 2017 року.

Форми реєстраційних документів попереднього зразка будуть прийматися віддаленими пунктами реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС до 7 липня 2017 року включно.

Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна у розділі «Реєстрація користувачів» за посиланням https://acskidd.gov.ua/r_kor.



ДФС у Закарпатській області

Останні новини

Закарпаття

Україна

Світ

Всі новини »
Головний редактор - Ярослав Світлик, журналісти - Мирослава Химинець, Вікторія Лисюк, Габріелла Руденко.
© 2010-2014 «Час Закарпаття». Передрук матеріалів дозволений лише за умови гіперпосилання на chas-z.com.ua. E-mail редакції: chas.zakarp@gmail.com
Розробка сайту: Victor Papp