Текст коментаря
Ваше ім'я
Код з малюнка:
Зберегти Скасувати

Напередодні новорічних свят «Закарпатгаз» організував для споживачів «День клієнта»

12 січня 2018 р., 13:35

Напередодні новорічних та різдвяних свят ПАТ «Закарпатгаз» влаштувало для споживачів «День клієнта».

Впродовж тижня до сучасних Центрів обслуговування Ужгорода та Мукачева, які були відкриті впродовж минулолого року, завітали майже 5 тисяч споживачів газу.

«Передусім ми прагнули створити для наших клієнтів атмосферу справжньої гостинності та позитиву, адже саме вони є нашою головною цінністю. Завдяки роботі Центрів обслуговуванння та проведенню подібних заходів ми стаємо ближче до людей і маємо змогу висловити подяку нашим клієнтам. Ми дуже раді такому позитивному досвіду і сподіваємося, що нам вдалося порадувати відвідувачів», - зазначила начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Закарпатгаз» Тетяна Королович.

Для клієнтів проведено ряд конкурсів: як для малечі, так і для дорослих. Споживачі, які зареєструвалися у веб-сервісі «Особистий кабінет» під час відвідування Центрів обслуговування взяли участь у розіграші головного призу – портативної батареї для сучасних гаджетів. Окрім того подарунки отримали і клієнти, які правильно відгадали кросворд на сторінках корпоративної газети «104 інфо» та брали участь в розіграші новорічних подарунків при заповненні анкети щодо якості обслуговування. Також подарунками були відзначені й десятки клієнтів – які активно користуються сучасними сервісами компанії, а саме своєчасно передають показання лічильників газу за допомогою СМС-повідомлення, веб-сервісу або користуються послугами Контакт-центру компанії.

Новорічні прикраси, фірмові чашки, повітряні кульки, кондитерські вироби та шоколад, кулькові ручки, вінілові магніти, наліпки та календарі – отримували впродовж тижня клієнти, які завітали до Центрів для отримання послуг або консультацій від фахівців газової компанії.

В день Святого Миколая святковий сюрприз зробили для маленьких клієнтів. Газовики розповіли дітлахам про правила безпеки та організували для них дитячу вікторину «Вірю-не вірю». Кожен з її учасників отримав цінний подарунок, солодкий сюрприз та нові знання щодо правил безпечного поводження з газовими приладами у побуті.

«Ми завжди прислухаємося до побажань та пропозицій наших клієнтів. Сподіваємося, що такі акції стануть доброю традицією та допоможуть нам підвищити якість надання послуг», - доповнює начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Закарпатгаз» Тетяна Королович.

Зазначимо: в рамках проведення «Дня клієнта» споживачам було презентовано пілотний випуск корпоративної газети для споживачів природного газу «104 інфо». У дні проведення заходу серед них було безкоштовно розповсюджено понад 2,5 тисячі екземплярів видання.






Останні новини

Закарпаття

Україна

Світ

Всі новини »
Головний редактор - Ярослав Світлик, журналісти - Мирослава Химинець, Вікторія Лисюк, Габріелла Руденко.
© 2010-2014 «Час Закарпаття». Передрук матеріалів дозволений лише за умови гіперпосилання на chas-z.com.ua. E-mail редакції: chas.zakarp@gmail.com