Впродовж тижня до сучасних Центрів обслуговування Ужгорода та Мукачева, які були відкриті впродовж минулолого року, завітали майже 5 тисяч споживачів газу.
«Передусім ми прагнули створити для наших клієнтів атмосферу справжньої гостинності та позитиву, адже саме вони є нашою головною цінністю. Завдяки роботі Центрів обслуговуванння та проведенню подібних заходів ми стаємо ближче до людей і маємо змогу висловити подяку нашим клієнтам. Ми дуже раді такому позитивному досвіду і сподіваємося, що нам вдалося порадувати відвідувачів», - зазначила начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Закарпатгаз» Тетяна Королович.
Для клієнтів проведено ряд конкурсів: як для малечі, так і для дорослих. Споживачі, які зареєструвалися у веб-сервісі «Особистий кабінет» під час відвідування Центрів обслуговування взяли участь у розіграші головного призу – портативної батареї для сучасних гаджетів. Окрім того подарунки отримали і клієнти, які правильно відгадали кросворд на сторінках корпоративної газети «104 інфо» та брали участь в розіграші новорічних подарунків при заповненні анкети щодо якості обслуговування. Також подарунками були відзначені й десятки клієнтів – які активно користуються сучасними сервісами компанії, а саме своєчасно передають показання лічильників газу за допомогою СМС-повідомлення, веб-сервісу або користуються послугами Контакт-центру компанії.
Новорічні прикраси, фірмові чашки, повітряні кульки, кондитерські вироби та шоколад, кулькові ручки, вінілові магніти, наліпки та календарі – отримували впродовж тижня клієнти, які завітали до Центрів для отримання послуг або консультацій від фахівців газової компанії.
В день Святого Миколая святковий сюрприз зробили для маленьких клієнтів. Газовики розповіли дітлахам про правила безпеки та організували для них дитячу вікторину «Вірю-не вірю». Кожен з її учасників отримав цінний подарунок, солодкий сюрприз та нові знання щодо правил безпечного поводження з газовими приладами у побуті.
«Ми завжди прислухаємося до побажань та пропозицій наших клієнтів. Сподіваємося, що такі акції стануть доброю традицією та допоможуть нам підвищити якість надання послуг», - доповнює начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Закарпатгаз» Тетяна Королович.
Зазначимо: в рамках проведення «Дня клієнта» споживачам було презентовано пілотний випуск корпоративної газети для споживачів природного газу «104 інфо». У дні проведення заходу серед них було безкоштовно розповсюджено понад 2,5 тисячі екземплярів видання.