Текст коментаря
Ваше ім'я
Код з малюнка:
Зберегти Скасувати

Москаль має пропозицію до мешканців Берегівщини (ДОКУМЕНТИ)

10 липня 2018 р., 09:10

Щодо ремонту доріг

Законодавство не передбачило жодного механізму, як примусити автодорожні компанії виконувати взяті на себе зобов’язання Усього на Закарпатті є 55 автодоріг обласного значення. На ремонт усіх зроблена проектно-кошторисна документація (ПКД). На сьогодні проведені 30 тендерів, у тому числі на дорогу обласного значення «Берегово – Бадалово – Вари – Боржава», довкола якої останні кілька днів зчинився резонанс у ЗМІ. – Тендер на ремонт цієї дороги через систему ProZorro відбувся ще 6 квітня цього року, – зазначає Геннадій Москаль. – Переможцем визнана компанія ТОВ «ПБС» із Івано-Франківська. 5 червня з переможцем підписано договір на капітальний ремонт дороги (див. документ нижче). 

{g}

Під тендер виділене фінансування, узгоджене зі Службою автомобільних доріг та Бюджетним комітетом Верховної Ради України. Авансовий платіж здійснюється, як тільки переможець завозить техніку на місце виконання підряду. Згідно з графіком виконання робіт (документ додається), ремонт мав розпочатися ще 15 червня. Однак ТОВ «ПБС» техніку не завезло і жодних робіт не розпочало. До речі, така ж ситуація ще по двох дорогах, на яких перемогла ця ж компанія: «Свалява – Мукачево» та «Берегово – Затишне – Кідьош». Тому якщо в когось із мешканців сіл, що живуть уздовж дороги «Берегово – Бадалово – Вари – Боржава», є бажання влаштувати пікет чи якусь іншу акцію протесту через відсутність ремонту, надаємо адресу переможця тендеру ТОВ «ПБС»: м.Івано-Франківськ, вул. Тичини, 8А. А якщо в людей немає бажання їхати до Івано-Франківська, можна пікетувати асфальтний завод ТОВ «ПБС» біля с.Рокосово Хустського району. Ми готові допомогти транспортом. Як виявилося, розпіарена система ProZorro має купу недоліків. По-перше, вона допускає до участі в тендерах різного роду аферистів, які після отримання авансу зникають без сліду. А, по-друге, немає жодного механізму примусити переможця виконувати роботи, по яких він виграв тендери, – це просто не передбачено законодавством. Єдиний варіант – тиснути на нього громадськістю. Як казав Тарас Шевченко, «…треба миром, громадою обух сталить!..»

Схожі новини

Москаль: «Протягом 2016 року на Закарпатті побувало на 20 відсотків більше туристів, ніж у 2015-му»
Москаль каже, що 90 відсотків ремонту доріг на Закарпатті фінансуються за рахунок «дорожнього експерименту» (СПИСОК)
Москаль - про стан доріг у краї (ВІДЕО)
Москаль: «Ремонт доріг на Закарпатті відбуватиметься незалежно від провокацій, а в багатьох випадках і всупереч їм»
Москаль проінспектував ремонт автодоріг на Іршавщині (ФОТО)
Москаль: «Скаргами в соцмережах ремонт доріг почати неможливо»
Москаль пояснив, кого слід пікетувати за поганий стан доріг у Тячеві
Москаль каже, що на дороги Закарпаття наступного року грошей не буде (Документ)
Москаль погодив у Києві список доріг, які ремонтуватимуть на Закарпатті за кошти «дорожнього експерименту» (Список)
Москаль розповів через що гальмується ремонт доріг у краї

Останні новини

Закарпаття

Україна

Світ

Всі новини »
Головний редактор - Ярослав Світлик, журналісти - Мирослава Химинець, Вікторія Лисюк, Габріелла Руденко.
© 2010-2014 «Час Закарпаття». Передрук матеріалів дозволений лише за умови гіперпосилання на chas-z.com.ua. E-mail редакції: chas.zakarp@gmail.com
Розробка сайту: Victor Papp