Текст коментаря
Ваше ім'я
Код з малюнка:
Зберегти Скасувати

«Закарпатгаз Збут» закликає споживачів повідомляти про проблеми із доставкою рахунків за газ

26 вересня 2018 р., 17:15

Структура повідомляє.

ТОВ «Закарпатгаз Збут» звертається до споживачів природного газу Закарпатської області з проханням повідомляти про факти несвоєчасної доставки або не за поштовою адресою споживачів, платіжних документів за спожитий природний газ, яку на умовах договору здійснюють листоноші «Укрпошти».

«Зазвичай усі наші клієнти отримують рахунки за спожитий у попередньому періоді природний газ, щомісячно до 20-22 числа за попередній місяць. Проте останнім часом до нас надходять непоодинокі скарги на несвоєчасну та неякісну доставку рахунків працівниками «Укрпошти», - коментує директор ТОВ «Закарпатгаз Збут» Вікторія Томинець.

Закликаємо наших споживачів повідомляти таку інформацію, надіславши лист на електронну адресу компанії office@zkgaszbut.104.ua або за номером контакт-центру (0312) 42-47-04. Окрім того, поінформувати про доставку платіжних документів із затримкою або не за поштовою адресою, можна надіславши повідомлення на офіційну сторінку компанії у соціальній мережі Facebook.

«Будемо вдячні нашим клієнтам за зворотній зв'язок, щоб надалі упередити подібні явища й покращити надання послуг Товариством. Будь ласка, повідомляйте нам детальну інформацію, у випадках виявлення фактів несвоєчасної доставки, або доставки рахунків не за поштовою адресою у форматі: населений пункт, вулиця, номер будинку» - закликає директор Вікторія Томинець.




ТОВ «Закарпатгаз Збут»

Останні новини

Закарпаття

Україна

Світ

Всі новини »
Головний редактор - Ярослав Світлик, журналісти - Мирослава Химинець, Вікторія Лисюк, Габріелла Руденко.
© 2010-2014 «Час Закарпаття». Передрук матеріалів дозволений лише за умови гіперпосилання на chas-z.com.ua. E-mail редакції: chas.zakarp@gmail.com
Розробка сайту: Victor Papp