Текст коментаря
Ваше ім'я
Код з малюнка:
Зберегти Скасувати

Закарпатцям нададуть консультації з питань захисту прав споживачів

27 серпня 2019 р., 14:15

Важливо!

Державна установа Закарпатський обласний контактний центр спільно з Управлінням захисту прав споживачів ГУ Держпродспоживслужби в Закарпатській області 29 серпня проведуть прийом звернень громадян у телефонному режимі для мешканців Закарпатської області.
Телефонуйте на обласну «гарячу лінію» за єдиним безкоштовним номером 0 800 501 484. Також надсилайте електронні звернення, перейшовши за посиланням.
Дзвінки прийматимуться з 9:00 до 13:00.
Мешканці області зможуть отримати роз’яснення та консультації з питань захисту прав споживачів у разі їх порушення. Зокрема, звернемо увагу на рекомендації:
• Щодо проведення гарантійного ремонту мобільних телефонів, холодильників, пральних машин тощо;
• Якщо порушені права при придбанні товарів неналежної якості, а саме взуттєвих, текстильних виробів, верхнього одягу тощо;
• Як діяти покупцю, який випадково розбив чи пошкодив товар у торговельній мережі;
• Щодо дієвого та необхідного інструменту захисту прав споживачів при складанні Акту-претензії;
• Як отримати якісні та у повному обсязі житлово-комунальні послуги;
• Про гарантії при відключенні споживача від мережі електропостачання;
• При укладенні письмових договорів на надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій;
• Про встановлення лічильників газу, електроенергії, водопостачання. Відповідальність за своєчасне проведення періодичної повірки, обслуговування та ремонту (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) засобів вимірювальної техніки тощо.

Останні новини

Закарпаття

Україна

Світ

Всі новини »
Головний редактор - Ярослав Світлик, журналісти - Мирослава Химинець, Вікторія Лисюк, Габріелла Руденко.
© 2010-2014 «Час Закарпаття». Передрук матеріалів дозволений лише за умови гіперпосилання на chas-z.com.ua. E-mail редакції: chas.zakarp@gmail.com
Розробка сайту: Victor Papp