Текст коментаря
Ваше ім'я
Код з малюнка:
Зберегти Скасувати

Закарпатцям під час „гарячої лінії” нададуть роз'яснення щодо призначення житлових субсидій на опалювальний сезон

20 листопада 2019 р., 10:05

Закарпатцям під час „гарячої лінії” нададуть роз'яснення щодо призначення житлових субсидій на опалювальний сезон та монетизації пільг на оплату житлово-комунальних послуг

Державна установа Закарпатський обласний контактний центр спільно з Департаментом соціального захисту населення Закарпатської ОДА у зв'язку з реформуванням системи надання житлово-комунальних послуг та з метою проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи серед населення, 21 та 22 листопада 2019 року проведуть прийом звернень громадян у телефонному режимі для мешканців Закарпатської області.
Телефонуйте на обласну „гарячу лінію” за єдиним безкоштовним номером 0 800 501 484 або ж надсилайте „електронне звернення” перейшовши за посиланням
Тематика, дата, час проведення спеціалізованих „гарячих ліній” наступні:
21 листопада - з питань призначення житлових субсидій на опалювальний період 2019 - 2020 роки. Графік роботи „гарячої лінії” - з 8:30 до 17:00 години (з 12:00 до 12:50 - обідня перерва);
22 листопада - з питань монетизації пільг на оплату житлово-комунальних послуг. Графік роботи „гарячої лінії” - з 8:30 до 16:00 години (з 12:00 до 12:50 - обідня перерва). Прес-центр Закарпатської ОДА

Останні новини

Закарпаття

Україна

Світ

Всі новини »
Головний редактор - Ярослав Світлик, журналісти - Мирослава Химинець, Вікторія Лисюк, Габріелла Руденко.
© 2010-2014 «Час Закарпаття». Передрук матеріалів дозволений лише за умови гіперпосилання на chas-z.com.ua. E-mail редакції: chas.zakarp@gmail.com
Розробка сайту: Victor Papp