Текст коментаря
Ваше ім'я
Код з малюнка:
Зберегти Скасувати

Споживчі настрої українців сильно впали

19 травня 2020 р., 08:05

Коронакриза найбільше вплинула на індекс доцільності робити великі покупки: квітневе значення індексу є мінімальним за період з червня 2014 року.

В Україні індекс споживчих настроїв у квітні склав 66,2 п. У порівнянні з березнем, він впав на 6,8 п. Про це йдеться в опублікованих у понеділок, 18 травня, даних щомісячного дослідження компанії Info Sapiens.За даними дослідження, індекс поточного стану зменшився на 18,4 п., склавши 48,8.

 Індекс економічних очікувань незначно виріс на 0,9 п. і склав 77,8.У квітні показник індексу очікуваної динаміки безробіття склав 168,9, що на 35,5 п. вище за показник минулого місяця. Індекс інфляційних очікувань знизився - 172,7, що на 12,7 п. нижче за минулий місяць. Очікування українців щодо курсу гривні протягом найближчих трьох місяців покращилися: індекс девальваційних очікувань знизився на 7,2 п. - до значення 146,8.Аналітики Info Sapiens відзначають, що індекс споживчих настроїв втратив під час другого місяця карантину ще 7 п. Ця втрата невелика в порівнянні з погіршенням споживчих настроїв у квітні, в порівнянні з березнем в європейських країнах. Зокрема, в Польщі і Угорщині падіння індексу досягло 37 п., у Німеччині - 26 п., в Іспанії - 13 п., в Італії - 10 п."Схильність українців вірити в короткостроковість кризи (в перспективі одного року) та оптимізм щодо розвитку в наступні п'ять років утримує споживчі настрої від різкого падіння. У той же час найбільш вразливим до поточної кризи виявився індекс доцільності робити великі покупки: квітневе значення індексу є мінімальним за період з червня 2014 року. Приблизно такий же рівень доцільності робити великі покупки був зафіксований в липні-серпні 2015 року", - коментують аналітики.Вони також пояснили, що падіння індексу доцільності робити великі покупки свідчить про сильне відчуття невизначеності серед споживачів і стратегію обережного споживчого поведінки.Нагадаємо, у квітні в українців різко погіршилися споживчі настрої. За місяць індекс споживчих настроїв впав до значення квітня 2019 року.

Останні новини

Закарпаття

Україна

Світ

Всі новини »
Головний редактор - Ярослав Світлик, журналісти - Мирослава Химинець, Вікторія Лисюк, Габріелла Руденко.
© 2010-2014 «Час Закарпаття». Передрук матеріалів дозволений лише за умови гіперпосилання на chas-z.com.ua. E-mail редакції: chas.zakarp@gmail.com
Розробка сайту: Victor Papp