Текст коментаря
Ваше ім'я
Код з малюнка:
Зберегти Скасувати

Закарпатці хочуть знати, що ж не так із туризмом у краї. Туристів просять писати скарги

2 травня 2015 р., 16:13

Навіть одне повідомлення може покращити обслуговування гостей

Туристичний інформаційний центр Закарпаття проводить роботу по збору скарг чи пропозицій від туристів, що відвідали Закарпаття весною та у період травневих свят 2015 року.

Дана інформація надзвичайно важлива, у подальшому, стане джерелом інформації, щодо вироблення пропозицій з покращення роботи закладів індустрії гостинності Закарпаття.

Свої зауваження та пропозиції надсилайте на електронну адресу office@tourinform.org.ua

Увага: у темі листа вкажіть скарга/пропозицію та назву об’єкту.

У листі також опишіть:

назва та адреса закладу, місце вашого перебування
на що скаржитесь: наприклад – подія чи захід, обслуговування, проживання, харчування
ваші зауваження до роботи гідів-екскурсоводів, офіціантів, працівників готелів, перевізників, музеїв.
дата вашого перебування
ініціали (за бажанням)

Найбільш типові скарги та претензії будуть опубліковані на сайті та надіслані керівникам зазначених закладів.



Останні новини

Закарпаття

Україна

Світ

Всі новини »
Головний редактор - Ярослав Світлик, журналісти - Мирослава Химинець, Вікторія Лисюк, Габріелла Руденко.
© 2010-2014 «Час Закарпаття». Передрук матеріалів дозволений лише за умови гіперпосилання на chas-z.com.ua. E-mail редакції: chas.zakarp@gmail.com
Розробка сайту: Victor Papp