Текст коментаря
Ваше ім'я
Код з малюнка:
Зберегти Скасувати

В Ужгороді відкрито перший сучаcний Центр обслуговування клієнтів газової компанії (ФОТО)

26 квітня 2017 р., 15:01

24 квітня в Ужгороді на вулиці Погорєлова, 2 відкрито перший у регіоні Центр обслуговування споживачів природного газу.

Відтепер майже 63,5 тисячі мешканців Ужгорода та Ужгородського району зможуть швидко і якісно отримати консультації та здійснити усі необхідні операції: від оплати за послуги до отримання технічних умов на приєднання до мереж. Якісний сервіс для споживачів «Закарпатгазу» забезпечуватиме кваліфікований персонал компанії.

{g}

У Центрі, який працює в форматі «відкритий простір», створені комфортні умови для клієнтів: просторе приміщення, приємний інтер’єр, зручна зона очікування, дитячий куточок, можливість на місці скористатися онлайн-послугами компанії. Зокрема, у залі для споживачів розміщено термінал електронної черги, монітори для реєстрації у веб-сервісі «Особистий кабінет» та термінали для сплати за газ. За потреби консультанти Центру завжди допоможуть споживачам скористатися ними. Окрім того, для зручності людей з інвалідністю в Центрі передбачено спеціальний пандус.

«Пріоритетним напрямом діяльності компанії залишається запровадження європейських стандартів обслуговування споживачів на усіх рівнях, – розповідає начальник управління клієнтського сервісу ПАТ «Закарпатгаз» Тетяна Королович. – Особливу увагу в нашому Центрі приділено зручному зонуванню, щоб клієнт міг легко орієнтуватися всередині приміщення. Тож «абонслужби» з довжелезними чергами мають залишитися у минулому».

Однією з новинок Центру стала автоматизована електронна черга. Ужгородці вже встигли скористатися новацією та оцінити її переваги. Програмне забезпечення дозволяє зручним чином розподіляти клієнтські потоки, а електронні табло за допомогою візуального та голосового повідомлення поінформують споживачів щодо номеру місця вільного фахівця. Такий сервіс мінімізує час очікування споживача в черзі.

Менеджери з обслуговування надають повний перелік послуг компанії: від інформації щодо стану особового рахунку й надання споживачеві необхідних довідок до оформлення документів для під’єднання газового обладнання, його ремонту тощо.

Режим роботи Центру обслуговування клієнтів ПАТ «Закарпатгаз» – з понеділка по п'ятницю з 8.00 до 17.00. Обідня перерва – з 12.00 до 13.00. Адреса Центру: м. Ужгород, вул. Погорєлова, 2 (вхід зі сторони вулиці Годинки). Якщо ж споживачу необхідна термінова консультація у вихідні дні, він завжди може зателефонувати до контакт-центру компанії за багатоканальними номерами телефонів (0312) 48 83 04 та (067) 01 03 104.


Останні новини

Закарпаття

Україна

Світ

Всі новини »
Головний редактор - Ярослав Світлик, журналісти - Мирослава Химинець, Вікторія Лисюк, Габріелла Руденко.
© 2010-2014 «Час Закарпаття». Передрук матеріалів дозволений лише за умови гіперпосилання на chas-z.com.ua. E-mail редакції: chas.zakarp@gmail.com
Розробка сайту: Victor Papp