Текст коментаря
Ваше ім'я
Код з малюнка:
Зберегти Скасувати

Чи отримає Міжгірщина домовлені 60 тонн асфальтобетону?

26 вересня 2014 р., 13:13

Тонкощі ремонту доріг на Міжгірщині: старі домовленості, нові виконавці.

Питання доріг у нашому районі — одне з найпроблемніших. Причому актуальним воно є уже не один рік. Райдержадміністрація під керівництвом її голови Андрія Шекети намагається його якимось чином вирішувати. Дещо зробити вдається. Та про капітальний ремонт усіх доріг Міжгірщини мова одначе йти не може, бо коштує це дуже дорого, а грошей у державі, зважаючи особливо на теперішню ситуацію, і так катастрофічно бракує. Тому до вирішення цієї непростої справи, як вважає Андрій Андрійович, треба рухатися поступово.

Для початку необхідно розуміти, що різні дороги фінансуються із різних бюджетів. На дороги державного значення, приміром, Долина - Хуст, Міжгір’я - Колочава - Буштино, Нижні Ворота - Воловець - Міжгір’я, Синевир - Синевирська Поляна кошти виділяються лише з держбюджету. А ремонт доріг у смт. Міжгір’я, до прикладу, вулиці Ольбрахта — проводиться коштами із бюджету тільки цього населеного пункту.

За словами директора ДП “Міжгірський райавтодор” Мирослава Бігаря, наразі здійснено ремонт, зокрема, замінено асфальтобетонне покриття на таких автомобільних дорогах, як Майдан - Новоселиця, Пилипець - Потік і Потік - Шипіт, Міжгір’я - Лозянське, Келечин - Річка. Ямковий ремонт білогравійного покриття провели на автошляхах Новоселиця - Вовчий Звір, Ізки - Матачів, Репинне - Сухий Діл, Міжгір’я - Дешево, Міжгір’я - Стригальні. Також розпочалися роботи на дорозі Річка - Тюшка. Проведення їх ремонту фінансується за рахунок цільових коштів спеціального фонду обласного бюджету для фінансування витрат, пов’язаних із будівництвом, реконструкцією, ремонтом й утриманням автомобільних доріг.

Розповів Мирослав Михайлович і про субвенційні кошти, які виділяються державою на ремонт сільських доріг, котрі знаходяться на балансі відповідних органів місцевого самоврядування. Зокрема, гравійне покриття дороги на суму 20 тисяч гривень уже зроблено у Вучковому, на 6 тис. грн. — у Репинному, на 45 тис. грн. — у Лозянську. Також частково провели ямковий ремонт на автошляху Нижні Ворота - Воловець - Міжгір’я, але поки що ця робота призупинена, оскільки немає асфальтобетону. До речі, 12 тонн останнього з укладкою коштує приблизно 30 тисяч гривень. Входить у цю суму і його перевезення з м. Хуст.

Голова райдержадміністрації Андрій Шекета зазначає, що проблема доріг у районі та в Україні загалом — можна сказати, вічна, і причин цьому є багато. Та в будь-якому разі крок за кроком її потрібно вирішувати.

— За ті місяці, що я очолюю адміністрацію, нам вдалося зробити певну роботу з ремонту доріг, але це дуже незначна частина від загальної потреби, — каже Андрій Андрійович. — Якби не було парадоксально, та найбільшої уваги потребують автошляхи державного значення, зокрема, сполучення Долина-Хуст на відрізку Торунський перевал - с. Сойми і дорога, яка сполучає Міжгір’я та населені пункти Тереблянської долини, адже її стан на Синевирському перевалі не з кращих. Головну транспортну артерію району, а це дорога на Нижні Ворота, яка сполучає Міжгірщину з обласним центром, — як уже говорилося, розпочали ремонтувати, але роботи припинились через відсутність фінансування. Я мав домовленість з попереднім головою ОДА Валерієм Лунченком та керівництвом Служби автомобільних доріг області про виділення 60 тонн асфальтобетону для продовження цих робіт, але зараз не впевнений чи буде вона дотримана. До того ж фінансування різних доріг із різного рівня бюджетів дуже часто призводить до певних незручностей, інколи, навіть маючи гроші на рахунках, якийсь населений пункт не може їх витратити на дорогу, яка пролягає через їх село, оскільки вона не місцевого значення.

Насправді ж вирішувати проблеми доріг, зауважує Андрій Шекета, треба не ямковим ремонтом, а більш системно. Та в нашому районі, який заробляє 9% для своїх потреб, без серйозної підтримки держави це просто неможливо. Також необхідно зважати і на географічно-кліматичні умови Міжгірщини, бо зводити дороги в горах, де часті зсуви ґрунту і підвищена кількість опадів, і в степах, приміром, Одещини — це зовсім різні речі. Тому вважаю, що тема доріг має бути головною для тих, хто представляє Закарпаття у Верховній Раді, аби держава звернула на це увагу і надавала фінансову підтримку для вирішення цього питання, оскільки лопатою і гравієм із річки європейські дороги ніхто не побудує.



Міжгірська РДА

Останні новини

Закарпаття

Україна

Світ

Всі новини »
Головний редактор - Ярослав Світлик, журналісти - Мирослава Химинець, Вікторія Лисюк, Габріелла Руденко.
© 2010-2014 «Час Закарпаття». Передрук матеріалів дозволений лише за умови гіперпосилання на chas-z.com.ua. E-mail редакції: chas.zakarp@gmail.com
Розробка сайту: Victor Papp