Вага, зафіксована на фасованих пакетах із солодощами, не співпадає з реальною.
У престижному магазині покупець ризикує бути обманутим нітрохи не менше, ніж на ринку. В арсеналі несумлінних продавців супермаркетів – як традиційні базарні методи, так і високотехнологічне шахрайство.
Про це на сторінці в соціальній мережі Фейсбук пише Віталій Мещеряков. У повідомленні йдеться:
"На кожній упаковці цукерок обважують на 6 грам. На кожній!!! У грошовому еквіваленті конкретно цих, відносно дешевих, цукерок - на 40 та 38 копійок. На прохання перезважити геть усі наявні в магазині упаковки та переклеїти цінники, продавчиня відмовилася і сказала, що то питання не до неї. Мабуть, питання варто переадресувати директору закладу. Бо не віриться, що це політика власників".
Щоб не платити за повітря, покупцям треба просто-напросто переважувати фасований товар, а не сліпо вірити етикеткам.