Із 1 травня в Ужгороді знову запрацювала дитяча вузькоколійна залізниця. У перший рейс локомотив повели машиніст Іван Груник (начальник Львівської залізниці) та помічник машиніста Геннадій Москаль (голова Закарпатської ОДА). Саме завдяки їм унікальний дитячий об’єкт після семирічного простою вдалося відновити в серпні 2016 року. Навесні цього року паводок на Ужі підтопив колію дитячої вузькоколійки, однак, на щастя, не завдав їй шкоди. Тому літній сезон залізниця почала планово і без будь-яких ексцесів.
– У Геннадія Москаля є така риса характеру – спонукати працювати добровільно-примусово, – напівжартома зазначив на урочистостях І.Груник. – За його ініціативою ми повністю відремонтували рухомий склад і обладнання залізниці до 25-річчя Незалежності України, а сьогодні знову запустили її в роботу. Відтепер дітки, що відвідують залізничний гурток, зможуть проходити не тільки теорію, а й займатися практикою. А містяни й гості Закарпаття знову мають нагоду покататися з вітерцем вздовж Ужа. Щиро вітаю всіх зі святом!
У свій перший цьогорічний рейс залізниця вирушила у супроводі духового оркестру, при цьому всі місця для дітей і їхніх батьків сьогодні були безкоштовними.
{g}
Для довідки: Ужгородську дитячу вузькоколійку почали будувати в 1945 році, а запустили в 1947-му. З тих пір вона працювала в літній сезон без перерви 62 роки. У 2009-му через брак фінансування вузькоколійку закрили, а для її відновлення знадобилося аж сім років. Ужгородська дитяча залізниця – найкоротша в Україні, довжина її колії становить 1,2 км. Однак для багатьох поколінь ужгородців та закарпатців вузькоколійка на березі Ужа стала одним із символів обласного центру, тому її запуск став особливою подією для всього Закарпаття.