В межах семінару «Презентаційна продукція і промоція музею» від проекту «ProMuseum», що реалізується Українським центром розвитку музейної справи за підтримки МФ «Відродження» та МБФ «Україна 3000» відбувся конкурс проектів, переможці якого отримають міні-гранти на реалізацію запропонованих ініціатив.
На конкурс було подано 16 цікавих проектів, але обмежений бюджет змусив Експертну раду зробити нелегкий вибір. У результаті, локалізація проектів (загалом вибір зупинили на 11 ініціативах) простягається від Ужгорода до Сковородинівки, від Чернігова до Херсона. Усі учасники поставили перед собою завдання цікаво та нестандартно презентувати свій музей перед публікою.
Закарпатський музей народної архітектури та побуту друкуватиме презентаційні листівки: кожна з них відображатиме не лише традиційний одяг та аксесуари, але й пропонуватиме для подальшого використання схему використаного в одязі орнаменту вишивки.
Час Закарпаття