862 тисячі 97 гривень – стільки 8 політичних сил заплатили за рекламу на Закарпатському державному телебаченні та радіо за розміщення політичної реклами у період із 01 по 23 жовтня.
Про це спостерігачу ОПОРИ повідомили у відповіді на інформаційний запит у Закарпатській ОДТРК, що здійснює мовлення на телеканалі «Тиса-1» та радіо «Тиса-ФМ» на більшій частині території області.
Найбільше за розміщення політичної реклами заплатила Ужгородська міська організація політичної партії «Європейська партія України» – за 609,3 хв. на телеканалі і 215,4 хв. на радіо – 493 тисячі 860 гривень.
Закарпатська обласна організація політичної партії «НАШ КРАЙ» замовила 135,5 хв. на телеканалі і 44,17 хв. на радіо – за 122 тисячі 711 грн.
Закарпатська обласна організація партії «Відродження» замовила 127,5 хв. на телеканалі – за 95 тисяч 676 грн.
Регіональна організація політичної партії «Опозиційний блок» в Закарпатській області замовила 86,67 хв на телебаченні та 14 хвилин на радіо – за 62 тисячі 798 грн.
Закарпатська обласна організація Всеукраїнського об'єднання "Свобода" розмістила по 40 хв. реклами на телебаченні і радіо – за 39 тисяч 840 грн.
Ужгородська міська організація політичної партії «БЛОК ПЕТРА ПОРОШЕНКА «СОЛІДАРНІСТЬ»передбачила 19,8 хв. на телеканалі і 29,34 хв на радіо – за 20 тисяч 279 грн.
Ужгородська міська організація політичної партії «Громадянська позиція» оплатила 17,42 хв. реклами в ефірі телеканалу – за 16 тисяч 932 грн.
Закарпатська територіальна організація партії «БЛОК ПЕТРА ПОРОШЕНКА «СОЛІДАРНІСТЬ»замовила 10,3 хв. на телебаченні за 10 тисяч гривень.
Із 22 претендентів на посаду міського голови Ужгорода персонально політичну рекламу замовили два – «самовисуванці» Сергій Ратушняк та Володимир Чубірко.
Сергій Ратушняк за 57,75 хв реклами на телеканалі заплатив 56 тисяч 133 грн.
Володимир Чубірко за 10 хвилин реклами в ефірі телеканалу оплатив 6 тисяч 960 грн.
У теперішній редакції Закону України «Про місцеві вибори» не передбачено часу (друкованої площі) для агітації у ЗМІ державної чи муніципальної форми власності за рахунок бюджету. Тож агітувати представники політичних сил та кандидати повинні із грошей власних виборчих фондів.
Крім того, Закон не передбачає розміщення у приміщеннях ДВК під час голосування інформаційних плакатів про програми кандидатів, їх біографії тощо.