17 травня під час візиту до Ужгорода кандидата в Президенти України Олега Ляшка усім, хто прийшов на зустріч з політиком на площу перед Закарпатським обласним драматичним театром, роздавали календарі з агітацією кандидата. У вихідних даних друкованої продукції згідно законодавства вказали замовника, відповідального за випуск та установу, що здійснила друк, одна відомості про наклад календарів були відсутні.
Згідно ч. 3 ст. 59 Закону України «Про вибори Президента України», «друковані матеріали передвиборної агітації повинні містити відомості про установу, що здійснила друк, або вказівку, що друк здійснено з використанням обладнання відповідно кандидата на пост Президента України або партії, яка висунула кандидата на пост Президента України, їх тираж, інформацію про осіб, відповідальних за випуск, та замовника відповідних матеріалів».
Як повідомив керівник обласного виборчого штабу кандидата в Президенти України Олега Ляшка, Мирослав Василенко у рахунку оплати за календарі, взірець якого направлений до ЦВК, є інформація про відповідний наклад цієї продукції. Однак у друкарні припустилися технічної помилки: не надрукували інформацію про тираж. Як зазначила Мирослава Василенко, наразі представники штабу кандидата оперативно виправляють ситуацію.
ОПОРА