До районної державної адміністрації надійшов лист Закарпатського обласного управління лісового та мисливського господарства «Щодо припинення терміну дії контракту з Леднеєм В.І.» від 16.06.2014 року №06-14/815. У цьому листі висловлене прохання погодити звільнення директора державного підприємства «Довжанське лісомисливське господарство» Леднея Василя Івановича, у зв’язку із закінченням терміну дії контракту, згідно з п.2 статті 36 КЗпПУ.
Відповідно до законодавства контракт з керівниками державних підприємств лісомисливської галузі укладає Державне агентство лісових ресурсів України. До повноважень райдержадміністрації не належить призначати чи звільняти з посад керівників підприємств, установ та організацій, що належать до сфери управління міністерств, інших центральних органів виконавчої влади а тільки надання відповідних погоджень. Оскільки, в листі стояло питання про надання погодження саме на звільнення директора державного підприємства «Довжанське лісомисливське господарство», райдержадміністрація таке погодження надала.
Відповідно все це викликало невдоволення в керівництва районної ради, яке всупереч законодавству та регламенту, який власне райрада і затвердила, не дотримуючись процедури скликання сесії, не оприлюднивши розпорядження про її скликання та порядок денний, провела позачергове засідання сесії районної ради.
На сесії було заслухано інформацію директора державного підприємства «Довжанське лісомисливське господарство» Леднея Василя Івановича. Тут також варто звернути увагу на деякі юридичні тонкощі: заслуховування інформацій, звітів тощо керівників державних підприємств не передбачено статтею 43 Закону України «Про місцеве самоврядування», а тому необхідність та терміновість заслуховування такої інформації викликає сумнів. Крім того, у день проведення сесії Ледней В.І. був уже звільнений, про що він же сам на ній із трибуни і заявив.
Після цього, скориставшись присутністю громадськості, частина яких прибула на підтримку Леднея В.І., було винесено на розгляд питання про недовіру голові райдержадміністрації, хоча ні мене, ні будь-кого з працівників РДА на сесію не запрошували і про її проведення не повідомляли. Тому, рішення райради про висловлення мені недовіри я вважаю незаконним, як таке що прийнято з порушенням законодавства, а тому воно буде оскаржене в суді та прокуратурі.
На мою думку, в даній ситуації ключову роль зіграли амбіції керівництва районної ради, які хочуть бачити райдержадміністрацію як структурний підрозділ райради і, інколи, використовуючи не зовсім законні механізми, прагнуть впливати на неї. Можливо звідси і таке бажання відстояти інтереси свого колеги – депутата райради. Але законодавством визначені чіткі повноваження, як районної ради так і райдержадміністрації, тому при виконанні службових обов’язків, дотримуватимусь діючих нормативно-правових актів. А депутатському корпусу необхідно висловлювати претензії Державному агентству лісових ресурсів України, якому і підпорядковане ДП «Довжанське лісомисливське господарство».
Іршавська РДА