Найбільша кількість матеріалів із ознаками замовності та неналежно маркованої реклами в онлайн-ЗМІ Закарпаття стосувалися партій «Слуга народу» та «Опозиційна платформа - За життя».
Про президентську партію «Слуга народу» у інтернет-ЗМІ було опубліковано 12,5% матеріалів від загальної кількості публікацій із ознаками замовності. Про партію «Опозиційна платформа - За життя» в онлайн-ЗМІ було розміщено 8% публікацій із ознаками замовності.
Такими є результати дослідження ГО «Інститут масової інформації», що було проведено в 10 онлайн-ЗМІ Ужгорода з 24 по 28 червня цього року.*
Рівень політичної джинси в закарпатських онлайн-ЗМІ становить 3%
Також були зафіксовані публікації із ознаками замовності стосовно ВО «Батьківщина» та «Українська стратегія» – по одному випадку на загальну кількість публікацій у 10 медіа, які були проаналізовані протягом моніторингового періоду, що складає 4,17% від загальної кількості публікацій із ознаками замовності.
Більша частина політичної джинси не стосується виборчого процесу – у 32 публікаціях із 1483 йшлося про місцеві органи самоврядування та їх діяльність. Цей показник складає 67% від загальної кількості матеріалів із ознаками замовності. Разом з тим, були зафіксовані матеріали із ознаками замовності стосовно нардепів Віктора Балоги та Роберта Горвата – 4% від загальної кількості матеріалів із ознаками замовності.
*Аналізувалися публікації таких онлайн-ЗМІ: Закарпаття-онлайн (zakarpattya.net.ua), Мукачево.net (www.mukachevo.ne), Голос Карпат (goloskarpat.info), PMG (pmg.ua), ПроЗахід (prozahid.com), Ужгород.нет.юа (uzhgorod.net.ua), Перший.com.ua (pershij.com.ua), 0312.ua (www.0312.ua), DepoЗакарпаття (zak.depo.ua), ProЗак (prozak.info).
Дослідження проведено в межах проєкту за підтримки Фонду розвитку ЗМІ Посольства США в Україні. Погляди авторів не обов’язково збігаються з офіційною позицією уряду США.