Текст коментаря
Ваше ім'я
Код з малюнка:
Зберегти Скасувати

Губаль випробував "гарячі лінії" з питань оформлення субсидій у районах та доручив керівникам, де вони не працюють, вжити дисциплінарних і кадрових рішень

20 квітня 2015 р., 15:42

Такі підсумки сьогоднішньої наради

На нараді з керівниками районів краю та обласних департаментів і служб, ініційованій головою ОДА Василем Губалем, очільник краю піддав критиці виконавчу дисципліну відповідальних осіб. У першу чергу йшла мова про забезпечення спрощеного оформлення субсидій.
Голова ОДА зазначив: "На селекторних нарадах з представниками Уряду час від часу лунає критика в нашу адресу. Замість того, аби заперечувати, що для неї є підстави, я вирішив особисто перевірити, чи справляються відповідальні особи на місцях. Для приладу, робота із забезпечення спрощеного оформлення субсидій. Я вдячний службам, які розіслали анкети, декларації для заповнення та пам'ятки. Але людина, котра дістала документи, має ще й проконсультуватися – телефоном. Перевірмо, як це працює".

Для того, щоби вивчити виконання відповідної постанови Уряду та його розпоряджень, голова області доручив зібрати контактні телефони "гарячих лінії" з оформлення субсидій, а також підтримки учасників АТО та їхніх родин. Як показав моніторинг, майже в половині районів відсутня лінія з одного зі згаданих питань або ж її телефон маловідомий. А щоби перевірити інші, керівник краю зателефонував за випадковим принципом на кілька номерів. Утім, під час першого дзвінка відповіді не пролунало…

Відповідним службам без зайвих коментарів наголосили, що "гарячі лінії" повинні не просто бути дієвими, а ще й зручними для користування. Водночас люди, котрі відповідають на дзвінки – не тільки орієнтуватися в питаннях, але й вміти ввічливо та привітно спілкуватися з усіма, хто звертається, надавати якомога повнішу й оперативну консультацію.
Загалом під час наради керівник області дотелефонувався, зокрема, в Рахівський район, де чекав, доки дійде черга, потім уточнював особливості заповнення декларації, для відповіді на що спеціаліст на лінії попросила час, щоби з'ясувати деталі. Додзвонився голова ОДА і на Хустщину, де йому надали якісну консультацію.

Тих керівників районів, де виникли проблеми з "гарячими" лініями або ж вони відсутні, очільник краю "переконливо попросив" вжити відповідних кадрових рішень. "Неприпустимо не тільки те, що не виконані доручення, а в першу чергу те, що людям не сприяють у вирішенні їхніх проблем. Наполягаю, щоби ситуація терміново була виправлена", - наголосив Василь Губаль.

Прес-служба ОДА


Останні новини

Закарпаття

Україна

Світ

Всі новини »
Головний редактор - Ярослав Світлик, журналісти - Мирослава Химинець, Вікторія Лисюк, Габріелла Руденко.
© 2010-2014 «Час Закарпаття». Передрук матеріалів дозволений лише за умови гіперпосилання на chas-z.com.ua. E-mail редакції: chas.zakarp@gmail.com
Розробка сайту: Victor Papp