3 жовтня.
- об 11.00 прес-конференція директора ТОВ «Закарпатгаз Збут» Вікторії ТоминецьЙтиметься про порядок проведення перерахунку та повернення до державного бюджету сум невикористаних субсидій на оплату послуг з газопостачання.Вікторія Томинець відповість також на всі запитання журналістів.
О 13.00 засідання, головною темою стане створення власного стилю Ужгорода. Про своє бачення, про те, що вже зроблено під час Дня Ужгорода і що планується втілити, розкажуть:
- Євген Забарило, ГО "Культурна ініціатива Коло";
- Олександра Кузнецова, "Фортеця";
- Євген Штайнер, промо-група "Outsider";
- Павло Райко, промо-група "Outsider";
- Олександр Білак, заступник мера Ужгорода з гуманітарних питань;
- Маріан Стегура, митець.
До Дня міста ініціативна група організацій "Культурна ініціатива Коло", "Фортеця", промо-група "Outsider", промо-група "VOICE", "Екстремальні забіги Карпатами", "Культурна платформа Закарпаття", Olivye House створили низку унікальних продуктів для туристичної промоції міста. А саме: фільтр міста у digital art, що є початковим матеріалом для першого коміксу міста з першими супергероями Унгвару; квест "САД", аналогів якому немає в Україні, перший брендовий принт міста Ужгород. Ерделі – серце «Унг», а Клара Балог – жінка "Вар".
Створений перший сучасний біт міста у поєднанні з українською обрядовою піснею, музика написана спеціально під пісню і має місцевий (срібний) колорит звучання; створений перший флуоресцентний пейзаж міста Ужгород, що світиться вночі та ще кілька цікавих речей.