Ролик створений за сприяння БО «Фонд Андрія Півня», а над втіленням ідеї у життя працювала відома ужгородська команда «Наша Файта». Керівник івент-агенції Михайло Карпенко розповідає: показати Ужгород в усій його красі у двохвилинному відео було доволі складним завданням.«В Ужгороді є дуже багато цікавих локацій, які заслуговують уваги.
Але, передусім, ми хотіли показати симбіоз стародавньої архітектури із новою історією нашого міста. Крім того, у відео є 3 герої, котрі уособлюють минуле, сьогодення та майбутнє нашого міста. Таким чином ми хотіли продемонструвати, що Ужгород – місто багате історією, культурою, архітектурою і людьми: чудовими, різними, успішними та цікавими» - розповідає Михайло Карпенко.Участь у зйомках відео візитівки Ужгорода взяв відомий закарпатський музикант Іштван Халус.
Розповідає, охоче зголосився стати частиною проєкту, адже Ужгороду є що показати, є чим вразити і здивувати навіть найбільш вибагливих туристів.«Це сучасне європейське місто. Зі своїм шармом та особливостями. Тут гарно розвинуте художнє мистецтво, концертна діяльність різних напрямків, від класичної до сучасної музики, тут комфортно, затишно, а потреби на будь який смак можуть бути задоволені. Наші архітектурні пам’ятки, сквери, парки, липова алея, місто в цвітінні сакур – це чудово і це зобов’язаний побачити кожен, бодай раз у житті» - ділиться враженнями Іштван Халус.Ідея створення такого відео запрошення туристів до Ужгорода належить БО «Фонд Андрія Півня». Засновник фонду Андрій Півень каже, український турист не менш вибагливий, аніж іноземний. І якщо ми хочемо, аби наше місто розвивалося, зокрема й у туристичному напрямку, Ужгороду потрібна промоція.«Наше місто – без перебільшення унікальне і особливе. Нам є що показати, чим здивувати та захопити гостей. І це не тільки красиві локації чи цвітіння сакур. Культура, колорит, кухня і, найперше, люди, їх відкритість та гостинність. Я переконаний на всі 100 у потенціалі Ужгорода, як туристично привабливого міста. Тому ми з командою Фонду вирішили створити таку відео візитівку Ужгорода, яка б кликала, заманювала до нас туристів. Ми хотіли, аби кожен, хто побачить це відео, подумав: треба їхати, хочу побачити цю красу на власні очі» - каже Андрій Півень, засновник фонду.Відеоролик «Давай вже, їдь до Ужгорода» доступний українською та англійської мовами. Відтак, орієнтований запросити до нашого міста не тільки українського туриста.