Участь у брифінгу начальника Мукачівської ОДПІ Романа Луника, взяли представники засобів масової інформації м.Мукачева.
За словами начальника інспекції, у сьогоднішній день сучасних технологій для зручності платників податків запроваджено електронні сервіси, призначенням яких є надання платнику можливості реалізувати свої обов’язки та права у сфері оподаткування в режимі on-line. Адже ефективне використання Інтернет-середовища та єдиного веб-порталу Державної фіскальної служби України є важливим напрямком модернізації інформаційної системи податкових органів
Роман Васильович інформував, що на веб-порталі Державної фіскальної служби України розміщені сервіси «Електронна звітність» та «Електронний кабінет платника податків». Вони допоможуть сформувати, перевірити та надіслати податкову звітність, дистанційно перевірити розрахунки з бюджетом, дізнатися про терміни сплати податків, а також одержати іншу корисну інформацію. Так, практично всі платники податку на додану вартість Мукачівщини подають звітність з податку на додану вартість в електронному вигляді, оскільки оцінили переваги таких сервісів.
Також посадовець розповів і про інші зручні та корисні сервіси. «Реєстр платників ПДВ» щоденно оприлюднює інформацію про реєстрацію платників податку на додану вартість.
Можливість отримати інформацію про осіб, позбавлених реєстрації, як платники ПДВ за заявою платника податку, з ініціативи контролюючих органів чи за рішенням суду допоможе сервіс «Анульована реєстрація платників ПДВ».
«Дізнайся більше про свого бізнес-партнера» - допоможе перевірити надійність ділових партнерів, оцінити податкові ризики діяльності з партнером по бізнесу, який можливо не є платником податку на додану вартість, є банкрутом чи відсутній за визначеною в установчих документах адресою, є інструментом для мінімізації податків. Для того, щоб перевірити надійність ділового партнера достатньо знати код ЄДРПОУ або ж точну його назву, ввести таку інформацію в одне з полів і система здійснює пошук в базах даних, доступних для публічного використання, й оперативно повідомляє важливу інформацію.
Сервіс «Інформаційно-довідковий ресурс» у формі запитань-відповідей представляє офіційну позицію Державної фіскальної служби України за різними напрямками податкового та митного законодавства.
«Пульс» - це упередження неякісного обслуговування платників, вирішення суперечливих питань, що виникають у сфері адміністрування податків, а також під час здійснення митного контролю чи оформлення.
«Декларування on-line» надає змогу підприємцям та громадянам заповнити декларацію про майновий стан і доходи в електронному вигляді.
«Реєстр страхувальників» - інформація про взяття на облік платника ЄСВ, його реєстраційний номер та клас професійного ризику.
Також на веб-порталі ДФС розміщені сервіси «Митна статистика», «Акредитований центр сертифікації ключів», «Електронна звітність», «Електронна митниця», «Адреси масової реєстрації».
Начальник інспекції підкреслив, що всі ці сервіси допоможуть платникам почуватися комфортно при поданні звітності та сплаті податків, обирати чесних і порядних партнерів по бізнесу, а також оперативно одержати потрібну інформацію.
Відділ обслуговування платників податків
Мукачівської ОДПІ ГУ Мін доходів у Закарпатській області