Текст коментаря
Ваше ім'я
Код з малюнка:
Зберегти Скасувати

Чи потрібно повідомляти податкову інспекцію про отримання або знищення печатки?

5 листопада 2014 р., 12:27

Повідомляти не потрібно. Але, якщо вже маєте, то викорустовуйте її і при поданні документів до податкової.

Податкова нагадує, що відповідно до пункту 4 статті 62 Господарського кодексу України від 16 січня 2003 року No 436IV, зі змінами та доповненнями, підприємство є юридичною особою, має відокремлене майно, самостійний баланс, рахунки в установах банків, печатку із своїм найменуванням та ідентифікаційним кодом. 

Особливості статусу громадянина, як суб’єкта господарювання, визначаються статтею 128 Господарського кодексу, яка не містить вимог щодо обов’язкової наявності печатки у суб’єкта господарювання. Тобто фізичні особи підприємці рішення про отримання печатки приймають самостійно в залежності від специфіки діяльності. 

Нормативноправові акти з питань оподаткування не передбачають обов’язку платника податків повідомляти органи державної фіскальної служби про отримання або знищення печатки. 

Разом з тим, узагальнюючи норми Податкового кодексу України (в тому числі пункт 48.3 статті 48) форми документів, які подаються до органу доходів і зборів (заяви, повідомлення, податкові декларації тощо), передбачають засвідчення підпису платника податків – фізичної особи або посадової особи – юридичної особи печаткою платника податків (за наявності).
ДПІ у м. Ужгороді

Останні новини

Закарпаття

Україна

Світ

Всі новини »
Головний редактор - Ярослав Світлик, журналісти - Мирослава Химинець, Вікторія Лисюк, Габріелла Руденко.
© 2010-2014 «Час Закарпаття». Передрук матеріалів дозволений лише за умови гіперпосилання на chas-z.com.ua. E-mail редакції: [email protected]
Розробка сайту: Victor Papp