Роз’яснюють фахівці Головного управління Міндоходів у Закарпатській області.
Так, з 14 жовтня 2014 року підприємства – виробники та імпортери алкогольних напоїв і тютюнових виробів щомісяця до 10 числа подають до територіального органу ДФС:- попередню заявку-розрахунок про потребу в марках акцизного податку за їх видами,- платіжний документ на перерахування плати за марки з відміткою банку про дату виконання платіжного доручення,- звіт про використання марок, придбаних у попередньому місяці.Потреба у марках задовольняється через 2 місяці з моменту подачі перерахованих вище документів.Також нововведенням є те, що до 20 числа місяця, у якому подано заявку-розрахунок, покупці марок мають право здійснити коригування у бік збільшення не більше, ніж на 40%, кількості та видів марок шляхом подання додаткової попередньої заявки-розрахунку;Що стосується невикористаних марок, які не пошкоджено, то вони приймаються їх продавцем разом із реєстром марок на підставі акту про прийняття.
А покупець марок подає заяву про повернення сплаченої суми акцизного податку або про зарахування її в рахунок майбутніх платежів.Варто зазначити, що повернуті невикористані марки, які не пошкоджено, можуть бути повторно видані продавцем марок покупцю марок, який їх повернув, за заявою. При цьому плата за марки не стягується.
Довідково. Такі нововведення вступили в дію у зв’язку з прийняттям Кабінетом Міністрів України постанови «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 25 червня 2001 р. № 702 і від 27 грудня 2010 р. № 1251» від 01.10.2014 р. № 499.
Інформаційно-комунікаційний відділ Головного управління Міндоходів у Закарпатській області