Ми, члени ГО "Асоціація рекламістів Ужгорода" обурені тим, що 5 грудня, на засіданні Ужгородського міськвиконкому знову, вкотре, відклали вирішення питання про продовження термінів дії дозволів на об’єкти зовнішньої реклами. На наші вимоги діяти лише так, як цього вимагає закон, не зважають уже третій місяць.
Ми об’єдналися в громадську організацію -- Асоціацію, щоб узгодити принципи нашої діяльності, які нам гарантує законодавство України, з побажаннями громади Ужгорода, туристичною привабливістю міста.
Неодноразово, у тому числі через пресу, заявляли, що готові йти на компроміси і просимо долучити наших представників у разі, якщо міська влада буде розробляти і затверджувати давно анонсовану комплексну схему розміщення реклами в Ужгороді.
Проте крім заборон і невирішування питань нашого майбутнього не бачимо від міської влади ніяких реальних кроків. Лунають різні нісенітниці -- що ми хочемо ставити рекламні щити так, аби траплялися ДТП, що рекламоносіїї занедбані і мало не падають на перехожих, що весь цей бізнес належить родині Погорелова.
Офіційно заявляємо: ми, наші рідні, діти, друзі -- всі живемо в Ужгороді, тому абсурдно заявляти, що бажаємо комусь зла, створюємо небезпеку в неналежному місці розташованими або ж аварійними рекламоносіями. Також легко перевірити, зокрема через бази різних держреєстрів, що в цьому бізнесі в Ужгороді працюють 45 суб’єктів, але жоден із них ні напряму, ні через брата-кума-свата чи ще якось -- ніяк не пов’язаний з Погорєловими.
Зволікання з продовження міською радою дозволів на розміщення зовнішньої реклами призведе до того, що родини працівників 45 підприємницьких структур, які мали заробіток, залишаться, у цей складний час, без роботи і змушені будуть претендувати на соціальну допомогу від держави.
Ужгород втратить щонайменше 1 мільйон 200 тисяч гривень, які ми сплачували щороку до бюджету. Якщо є якісь претензії до конкретних опор чи окремих суб'єктів діяльності, їх можна і потрібно вирішувати індивідуально, а не ставити всіх підприємців у залежність від абстрактних, суб'єктивних, надуманих припущень і намагань окремих демагогів задешево накрутити свої рейтинги.