Безпосереднє спілкування з громадянами, посильна допомога у вирішенні їхніх проблем та щира зацікавленість життєвими турботами – найбільш дієва профілактика різних протиправних діянь та злочинів, вважають дільничні інспектори Свалявського РВ УМВС. Тому і йдуть в оселі жителів своїх адміністративних дільниць з візитами-застереженнями.
Розповісти людям про випадки шахрайств у районі, застерегти від купівлі товарів з рук у заїжджих гастролерів, перевірити, як поводиться сімейний дебошир чи адміннаглядний – такими є буденні клопоти кожного дільничного інспектора.
Найбільше часу дільничні проводять з пенсіонерами. Ті, з одного боку, завжди в курсі всіх подій у селі. А з іншого - найбільш незахищені від усіляких протиправних дій зловмисників.
Нині дільничні інспектори Свалявщини, відвідуючи селян, вручають їмвізитівки з власними контактними даними, а ще – листівки-застереження, як не стати жертвою крадіїв чи шахраїв. Міліціонери просять у разі появи підозрілих осіб у населеному пункті відразу телефонувати за вказаними номерами, адже інколи вчасне звернення до міліції може змусити лиходіїв відмовитись від протиправних посягань.
– Користь від зустрічей з населенням беззаперечна, тому й існує така практика вже понад десятиліття, – коментує т.в.о начальника СвалявськогоРВ УМВС Валерій Мишанич. - Вручаючи людині свою візитівку, дільничний має змогу безпосередньо познайомитися з нею та поспілкуватися, довідатися про її нагальні проблеми. А вони бувають найрізноманітнішими: від суперечок за межу на городі - до скарг на п’яні бешкети у сусідів, або ж заяв про нетяжкі злочини.
Хоч вирішення більшості питань, з якими звертаються громадяни, й не належить до компетенції міліції, однак літній людині, яка зазвичай живе самотньо, важливі увага, розуміння, співчуття та кваліфікована консультація. А в селах, де проживають у більшості лише пенсіонери, допомога дільничного – чи не єдина надія у біді.
Вікторія Калабішка,Свалявський РВ УМВС