Працевлаштування, поновлення та фінансове забезпечення – основна тематика запитів від громадян, які надходили до Чопської митниці Міндоходів у 2014 році.За словами фахівців найзахіднішої митниці України, кількість письмових звернень, що надійшли до відомства, протягом минулого року складає 85, на 14 звернень більше, ніж у 2013-му.Загалом, тематика та проблеми, порушені у зверненнях громадян стосувалися працевлаштування (поновлення) в Міндоходів колишніх працівників – 24 звернення, зокрема, у цій категорії звернень громадяни прагнули вирішити питання фінансового забезпечення та інші питання, які виникли у процесі їх звільнення та поновлення; питання фінансового забезпечення працівників – 22 звернення, питання митної політики – 16, працевлаштування в Міндоходів та його територіальних органах – 6 та ін.
Варто зазначити, що при невеликому зростанні письмових звернень, у порівнянні з аналогічним періодом 2013-го року, спостерігається значне зменшення кількості скарг, з якими громадяни зверталися до керівництва митниці. Так, у порівнянні з 2013-им роком кількість скарг зменшилась на 18 і складає 2 одиниці.
Водночас у відомстві окрім письмового спілкування існує практика проведення особистих прийомів громадян посадовими особами. Так, з початку року було проведено 17 таких прийомів громадян начальником митниці, 25 – заступниками начальника митниці, 14 – іншими посадовцями.Відмітимо, що при зверненнях чи візитах громадян забезпечено дотримання відповідного порядку, що сприяє об’єктивному, якісному та оперативному вирішенню хвилюючих питань. При цьому рішення, які приймаються за зверненнями, мотивовані, ґрунтуються на нормах чинного законодавства й у встановленому порядку доводяться до відома заявників.
Відділ комунікацій Головного управлінняДФС у Закарпатській області