У понеділок, 26 січня, в Закарпатській облдержадміністрації відбулася розширена нарада під головуванням очільника області Василя Губаля та за участю керівників центрів надання адміністративних послуг краю. Йшлося про діяльність ЦНАПів в обласному центрі й районах області та вирішення актуальних проблемних питань, які виникають під час їх роботи.
Присутній на нараді директор департаменту економічного розвитку та торгівлі ОДА Михайло Ківкович поінформував, що за даними моніторингу, в ЦНАПах області вже надається від 7 до 150 видів адмінпослуг.
В основному це: послуги з реєстрації місця проживання; видачі паспортних документів; державної реєстрації юридичних та фізичних осіб підприємців; видачі документів дозвільного характеру для ведення бізнесу; реєстрації декларацій у сфері будівництва.
За словами посадовця, всього на у закарпатських ЦНАПах працюють 49 адміністраторів. Торік прийнято 45819 звернень для отримання адмінпослуг, надано 39216 позитивних результатів розгляду та 1589 відмов. Крім того, Центрами надано 39057 консультацій. Найбільшу кількість адміністративних послуг надали у ЦНАП Виноградівської РДА – 8594, Ужгородського міськвиконкому – 7098, а також Великоберезнянкої РДА – 4871 та Тячівської РДА – 4110.
Разом з тим, за словами Михайла Ківковича, залишаються проблемні питання щодо належного функціонування Центрів. Зокрема, не укомплектовані відповідним штатом ЦНАПи, недостатнє їх матеріально-технічне оснащення та відсутність фінансування для придбання програмно-технічного забезпечення для електронного обігу документів.
У свою чергу начальник Головного управління Державної міграційної служби у Закарпатській області Ігор Михайлишин під час дискусії наголосив, що в ході роботи виникають неузгодженості між представниками центрів надання адміністративних послуг та територіальних підрозділів ДМС. До прикладу, ЦНАПи не можуть використовувати інформації з державних реєстрів через недосконале законодавство.
За результатами наради голова облдержадміністрації Василь Губаль доручив начальнику ГУ ДМС у Закарпатській області вжити конкретні організаційні заходи у районних підрозділах відомства, аби усунути недоліки в роботі. А керівникам центрів надання адміністративних послуг у районах – скласти пропозиції для створення єдиної інформаційної бази для ЦНАПів.
Довідково: З початку 2014 року центри надання адміністративних послуг працюють в усіх районах області та містах обласного значення. Режим роботи центрів зорієнтований виключно на потреби суб’єкта звернення: шість днів на тиждень, у тому числі у суботу, без обідньої перерви. Два дні на тиждень прийом громадян здійснюється до 20.00 години.
У приміщенні ЦНАПу бажаючі можуть отримати необхідну інформацію, скориставшись інформаційними стендами або безпосередньо від адміністраторів центрів.
Управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю ОДА