Два відділення Акредитованого центру сертифікації ключів при ДФС в області, які функціонують вже протягом кількох років, надають безкоштовні послуги електронного цифрового підпису органам державної влади, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам та організаціям всіх форм власності, іншим суб’єктам господарської діяльності та фізичним особам.
Відсутність обмежень щодо сфери використання посилених сертифікатів дозволяє клієнтам використовувати їх як для подання звітності в електронному вигляді, так і для організації електронного документообігу. Акредитованим центром сертифікації ключів оптимізовано процедури отримання та обслуговування посилених сертифікатів та подовжено строк їх дії до двох років.
Звертаємо вашу увагу, що з 27 січня 2015 року змінились деякі умови отримання послуг електронного цифрового підпису юридичною особою (її філіями, представництвами) через повірену особу.
Так, представник юридичної особи (повірена особа) при зверненні до АЦСК ІДД Міндоходів для отримання послуг ЕЦП повинен надати разом з довіреністю завірену власним підписом копію паспорта.
Більш детальна інформація наведена в Розділі «Реєстрація користувачів» у категоріях:
- юридична особа;
- юридична особа, зареєстрована на території Донецької або Луганської області, установчі документи якої втрачено;
- філії та представництва юридичної особи приватного права.
Відділ комунікацій Головного управлінняДФС у Закарпатській області