"Чому б не запропонувати фірмам викласти за свій рахунок там 100 чи 200 метрів плитки на розбитий тротуар десь на центральних вулицях. Влада їм дає дозвіл. За це вони можуть цей шмат викласти у кольорах своєї фірми і викласти назву. Прямо в плитці.
Наприклад якийсь умовний Банк «Тарас». Має синьо-зелені кольори. Викладає з них 100 метрів десь на Грушевського. Пише плитками «Банк Тарас». Може просто без кольорів викласти назву. Без адрес чи телефонів, бо вони зміняться через рік, а плитка 20 років буде стояти.
У підсумку:
1. Фірма отримає рекламу на багато років, за яку не треба відстібувати кожен місяць.
2. Ужгородці отримають тротуар, на який влада кожен рік не хоче виділяти гроші з бюджету.
Звичайно, суворо не дозволяти фірмам викладати рекламну плитку біля себе чи перекладати свою. Це має бути тільки на нейтральній території. Почати з самих головних вулиць, де всі ходять: Пр. Свободи (від моста), Минайська, Грушевського.
Кинути клич фірмам, вибрати шмат тротуару, спробувати провести експеримент, чи піде". - написала ужгородка у групі
"Ужгород".