У роботі 10 Центрів обслуговування платників у Закарпатській області задіяні 75 працівників. Протягом 3 місяців 2015 року в територіальних органах фіскальної служби області надано 31 300 адміністративних послуг, з них у ЦОП – 26 800. В середньому кожен із працівників центрів обслуговування при податкових інспекціях надав громадянам та суб’єктам господарювання 357 послуг.
Відмітимо, що найбільш популярними адміністративними послугами в області залишаються видача картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків. Так, протягом січня-березня 2015 року видано 15 100 таких реєстраційних номерів, в т.ч. у ЦОП – 12 400.
Слід зазначити, що більше 89,2% послуг платники податків у Закарпатській області одержали через центри обслуговування. Це демонструє не тільки якість та швидкість надання послуг, а й ефективність таких спеціальних місць, де громадяни та суб’єкти господарювання можуть в одному приміщенні отримати велику кількість послуг, консультації, пораду та допомогу.
Жодного разу платники податків не скаржилися на дії працівників ЦОП чи наявність черг, а в анкетах залишали тільки позитивні відгуки.
Разом з тим, рекомендуємо громадянам економити свій робочий час, користуючись електронними сервісами. На веб-порталі територіальних органів ДФС у Закарпатській області (http://zak.sfs.gov.ua) розміщено ряд електронних послуг, завдяки яким платники податків можуть отримати будь-яку необхідну інформацію.
Відділ комунікацій Головного управління ДФС у Закарпатській області