Комплекс заходів щодо покращення його облаштування та забезпечення безперебійного пропуску через державний кордон в період літнього туристичного сезону 2014 року обговорили сьогодні, в ході виїзної наради за участі представників місцевої влади, служби автомобільних доріг, прикордонної служби та митного посту. За підсумками наради та в результаті огляду території пункту пропуску учасники підписали акт, згідно якого кожна із сторін зобов’язалася виконати низку заходів до 1-го травня цього року.
У виїзній нараді прийняли участь в.о. голови райдержадміністрації В. Й. Каганець, заступник начальника штабу Мукачівського прикордонного загону, начальник відділу прикордонного контролю підполковник К.В. Гулеватий, начальник митного поста «Солотвино» В.М. Шоваг, начальник відділу техконтролю служби автодоріг в Закарпатській області М.І. Гірчак, начальник відділу зовнішньоекономічних зв’язків, інвестицій та туризму райдержадміністрації О.В. Боршош, заступник голови Солотвинської селищної ради Я.Я. Кочерга.
Розпочав нараду Костянтин Гулеватий, який навів присутнім окремі показники щодо частоти перетину українсько-румунського кордону у 2013 та 2014 році, а також коротко охарактеризував стан облаштованості пункту пропуску, після чого учасники зустрічі оглянули його територію та визначились із переліком конкретних заходів, які необхідно провести до початку літнього туристичного сезону.
Згідно вищезгаданого акту органи місцевого самоврядування, за участі служби автодоріг, зобов’язались відновити дорожню розмітку перед пунктом пропуску та на його території, вирішити питання, що стосується стоянки автотранспорту та привести до ладу транспортне бар’єрне огородження при в’їзді в пункт пропуску.
Відділ прикордонної служби «Солотвино» повинен навести лад на території пункту пропуску, встановити урни, а також прибрати територію під мостовим переходом через р. Тиса на українсько-румунському кордоні та встановити відповідні застережу вальні знаки. В свою чергу митники мають привести у належний вигляд інформаційні стенди, здійснити деяку роботу з дооблаштування кабінок митного контролю.
Тячівська РДА