Туристичний інформаційний центр Закарпаття проводить роботу по збору скарг чи пропозицій від туристів, що відвідали Закарпаття весною та у період травневих свят 2015 року.
Дана інформація надзвичайно важлива, у подальшому, стане джерелом інформації, щодо вироблення пропозицій з покращення роботи закладів індустрії гостинності Закарпаття.
Свої зауваження та пропозиції надсилайте на електронну адресу
[email protected]Увага: у темі листа вкажіть скарга/пропозицію та назву об’єкту.
У листі також опишіть:
назва та адреса закладу, місце вашого перебування
на що скаржитесь: наприклад – подія чи захід, обслуговування, проживання, харчування
ваші зауваження до роботи гідів-екскурсоводів, офіціантів, працівників готелів, перевізників, музеїв.
дата вашого перебування
ініціали (за бажанням)
Найбільш типові скарги та претензії будуть опубліковані на сайті та надіслані керівникам зазначених закладів.