Як ми вже повідомляли, сьогодні на прес-конференції в Ужгороді Яна Керунець, маркетолог мережі фітнес-центрів «Viper Gym», розповіла, що в лютому їхня мережа провела повномасштабне соціологічне дослідження ринку фітнес-послуг. Деякими результатами дослідження у компанії були
дуже вражені.
Скажімо, 43 % опитаних ужгородців зізнаються, що ходять на аеробіку, шейпінг і пілатес. При цьому, за словами Яни Керунець, більша частина людей не розрізняють, в чому між ними різниця. Тобто фітнес-клуби просто використовують європейські назви, не особливо переймаючись тим, щоб зміст відповідав формі програм.
Пані Яна також повідомила, що, аби підняти культуру споживання послуг фітнес-центрів і рівень якості самих послуг, компанія Viper Gym планує створити в Ужгороді всеукраїнський центр підготовки тренерів для фітнес-клубів.
Час Закарпаття