Як уже повідомляв «Час Закарпаття», сьогодні на прес-конференції в Ужгороді Яна Керунець, маркетолог мережі фітнес-центрів «Viper Gym», розповіла, що в лютому їхня мережа провела повномасштабне соціологічне дослідження закарпатського ринку фітнес-послуг. Деякими результатами дослідження у компанії були дуже вражені.
Скажімо, цікавий показник залучення дитячої аудиторії до тренувань. Так, півроку тому, за даними дослідження, 28,3 % опитаних ужгородців повідомили, що водять своїх дітей на заняття до різноманітних спортивних секцій. А зараз цей показник – на рівні 39 %. До слова, в Києві таких батьків ненабагато більше – 46 %.
За словами Яни Керунець, це свідчить про те, що в Ужгороді батьки переходять до європейського формату виховання дітей, все більше звертаючи увагу те, аби вони змалку вели здоровий спосіб життя.
Час Закарпаття