Віталій Шатило, керівник ПАТ «Закарпатгаз» сьогодні на брифінгу в Закарпатській ОДА розповів, що абонентські служби компанії з початку тижня страшенно завантажені.
«Можна сказати – не пройти зараз у компанії, людей дуже багато» -- констатував Шатило. -- Я хотів би, щоби всі споживачі розуміли, що споживач має платити лише виключно за спожитий газ.
Чому виникли непорозуміння? В квитанції є три стовпчики: попередній показник, фактичний і прогнозований (рекомендований). У зв’язку з тим, що в нас майже 270 тисяч абонентів, в останній день місяця фізично неможливо зняти у всіх показники. По правилах контролер повинен контролювати споживача не рідше, ніж раз на півроку, але ми стараємося потрапляти до абонента раз на місяць. Приходять контролери по-різному, і 20-го, і 25-го числа.
Фактичний показник – це той, який знятий контролером у день відвідин абонента. Прогнозований – це той, який очікується на кінець місяця. Звичайно, можуть бути розбіжності. Але ще раз наголошую – оплачувати треба виключно за спожитий газ, тобто за фактичним показником. Спірні питання можуть виникати лише по фактично знятому показнику. Якщо є сумніви, що фактичний показник вірний, тоді треба звертатися до нас і з’ясовувати обставини».
Час Закарпаття