Як зазначає начальник відділу з контролю за використанням енергоресурсів Зеновій Чущак, найпотужніші сонячні нагрівачі найближчим часом почнуть використовувати на станції Трускавець. Згідно з укладеним з сторонньою фірмою договором, геліосистеми будуть забезпечувати теплою водою кілька десятків кімнат відпочинку та господарські приміщення, які знаходяться на вокзалі.
У другому кварталі 2015 року запрацює п’ять сонячних колекторів у локомотивному депо Львів-Захід, ще чотири – у локомотивному депо Здолбунів та Ковель. Примітно, що ці геліосистеми працівники-раціоналізатори згаданих підприємств Львівської залізниці розробили та виготовили з підсобних матеріалів самотужки.
Ще один сонячний колектор в неопалювальний період введуть в експлуатацію у пасажирському вагонному депо Чернівці. У третьому кварталі 2015 року встановлять 10 сонячних колекторів у моторвагонному депо Здолбунів, які грітимуть воду для санпобутблоку, а в четвертому кварталі – по одному колектору у Стрийській, Івано-Франківській і Ужгородській дистанціях колії та у БУ-5.
Крім цього, Львівська залізниця зменшить використання вугілля для підігрівання води у пральні та на пункті переставляння вагонів пасажирського вагонного депо Ковель, використовуючи відходи деревини.
Передбачається, що впровадження нетрадиційних і відновлювальних джерел енергії дозволить залізниці у 2015 році зекономити майже 900 тисяч гривень.
Inspired