Днями студенти 4-го курсу відділення журналістики УжНУ в рамках практичного заняття з «Паблік рилейшнз» разом зі своїми колегами з інших факультетів у зв’язку з відкриттям на філологічному факультеті спеціальності «Реклама і зв’язки з громадськістю» провели флешмоб-презентацію її логотипу.
До заходу долучилася молодь філологічного, стоматологічного, математичного факультетів і факультету суспільних наук. Дійство відбулося на площі перед головним корпусом університету. Його учасники синхронно утворили логотип нової спеціальності, який уособлює креативність думок і пошук ідей.
Автором логотипу є кандидат мистецтвознавства, доцент кафедри журналістики Леся Поліха.
«Основна ідея логотипу – варіативність підходів у рекламі й піарі. Графічно це втілено у фрагменті лабіринту, котрий має багато входів та виходів. Водночас знак синього кольору має елементи руху і напрямку, позначеного стрілкою. Синій колір у піарі, до слова, має позитивний зміст, а в символіці означає добру славу. Мені дуже подобається вислів Оноре де Бальзака: «Щоб дійти до мети, людині потрібно тільки одне. Йти!». Маємо великий потенціал молоді, котра хоче рухатися й змінювати світ навколо себе. Спеціальність «Реклама і зв’язки з громадськістю» саме для таких – рухливих і креативних», – каже Леся Поліха.
Галина Риган,
Медіацентр УжНУ