Фахівці ГУ ДФС у Закарпатській області звертають увагу платників на те, що з 1 січня 2015 року сферу застосування реєстраторів розрахункових операцій розширено. Зокрема, ПКУ передбачено, що з 1 липня 2015 року платники єдиного податку ІІІ групи повинні застосовувати в своїй господарський діяльності зареєстровані, опломбовані у встановленому порядку та переведені у фіскальний режим роботи РРО. Крім здійснення діяльності такими платниками на ринках, при продажу товарів дрібнороздрібної торговельної мережі через засоби пересувної мережі.
До уваги суб’єктів господарювання пропонуємо 5 кроків до застосування РРО, що полегшить та підготує підприємців до нововведень.
Першим кроком суб’єктів господарювання, які мають наміри використовувати реєстратори розрахункових операцій, є вивчення документації щодо застосування певних видів реєстраторів, моделей та їх класифікацій у конкретних сферах діяльності, а потім вже їх придбання.
Другим кроком є обрання центру сервісного обслуговування та укладання з ним договору.
Третій крок – звернення до податкової за місцезнаходженням (місцем проживання) суб’єкта господарювання та подання:
- заяви про реєстрацію РРО за формою № 1-РРО;
- копії документа, що підтверджує факт придбання або безоплатного отримання РРО;
- копії документа на право власності або права перебування (оренди) в приміщенні, де будуть використовувати касовий апарат;
- копії договору із ЦСО (центром сервісного обслуговування);
- отримання довідки про резервування фіскального номера РРО за формою № 2-РРО.
Четвертим кроком протягом 5 робочих днів, із моменту видачі довідки про резервування фіскального номера РРО, є звернення до ЦСО, аби касовий апарат опломбували та ввели в експлуатацію.
П’ятий крок – подання копії згаданої довідки та акту до закінчення вищезазначеного п’ятиденного строку до податкової для завершення реєстрації РРО й отримання посвідчення.
Відділ комунікацій Головного управління ДФС у Закарпатській області