Частина фасаду собору тимчасово закрита риштуваннями.
Довідково: Архітектура собору
Сучасне планування собору, його побудову та внутрішнє оздоблення виконали закарпатські та ужгородські майстри. Розпис всередині собору на початку XX століття в стилі пізнього бароко було виконане художником Йосипом Бокшаєм (1891-1975). Частково збереглися фрагменти автентичного малюнку XVIII століття.
Собор побудований з цегли, його головний фасад увінчаний трикутним фронтоном, до якого примикають восьмигранні триярусні вежі з курантами. Спочатку дзвіниці собору були дерев'яними, однак у 1812 одна з них була майже повністю зруйнована бурею. Для симетрії знесли і другу, а 1814 року вежі відновили.
Важливе місце у загальному вигляді собору посідає чотириколонний портик коринфського ордеру. Центральний неф перекритий напів-циркульними склепіннями.
Інтер’єр собору оформлений у стилі рококо. Кафедральний собор зазнав значних руйнувань під час визвольної війни угорського народу в 1703—1711 роках, але вже в 1718 році в ньому велася Служба Божа.
У лівій башті встановлений величезний дзвін «Іван» вагою одна тонна, а в правій - тритонний дзвін. До порталу прибудували сходинки з червоного мармуру. З обох боків центрального входу встановлені таблички з написами церковнослов'янською мовою: «Хрест - краса церквам, вірним твердження, нечистим смерть» і «Хрест - охоронець світу, царям держава, ангелам слава». Тоді ж на обох дзвіницях з'явився годинник з курантами, їх за власні гроші купив у Відні і подарував храмові Августин Єнковський.
ПроЗак