Телефонувала споживач з мікрорайону Мужайська буд107 (п’ятий поверх), скаржилась, що у зв’язку зі слабким тиском не включається бойлер, а також не працює автоматична пральна машина. Інший споживач (вул. Сентфелд) зупинив у магазині та скаржився, що не включається автоматична система поливу газону.
З провулку Мукачівський 5/Б, (п’ятий поверх) жалівся споживач, що з 17:00 до 20:00 приходить до дому і не може прийняти душ після робочого дня. За одно повідомив, що він з п’ятого поверху бачить, як у городах помешкань вул. І. Франка іде полив газону і саджанців помідорів, а на вул. Кривій туристи плавають у басейні. Аналогічні скарги надходять з інших районів міста.
Фахівці Товариства провели розрахунки і результати невтішні. За даними розрахунку виявилося, що у період13–14 червня в середньому один споживач у м. Берегово за одну годину використовує28 л питної води. Це нібито і не багато, але, якщо це помножити на24 години (за одну добу), то виходить672 літрів, а це вже катастрофічна кількість. Відповідно до Державним будівельним нормам квартира обладнана ванною, газовою колонкою190 л. норма.
Завтра,15 червня2015 року, ТОВ «Водоканал Карпатвіз» звернеться до Берегівської міської ради з пропозицією заборонити в місті полив з мереж централізованого водопостачання питною водою і при наявності засобів обліку в літній період. Одночасно будуть проводитися рейди з виявлення можливих несанкціонованих підключень до мереж централізованого водопостачання. А також просимо споживачів при виявлення витоку води повідомляти Товариство цілодобово, аварійна служба водоканалу тел:15–05 або(03141)4-21–65 (цілодобово!) (03141)2-34–40 (в робочий час).
Адміністрація ТОВ «Водоканал Карпатвіз»