Найбільшою популярністю користувались послуги з видачі картки платника податків та внесення до паспорта громадянина України даних про реєстраційний номер облікової картки – громадяни отримали близько 1,5 тисяч таких послуг.
Також платників цікавило функціонування електронних сервісів та особливості роботи із сервісом «Електронний кабінет», декларування доходів, отриманих в минулому році, видача довідок тощо.
Також фахівці ДПІ у Рахівському районі повідомили, що за січень-березень поточного року до інспекції надійшло 4 запити від платників податків. Зокрема, платників цікавили питання подання податкової звітності на паперових носіях, реєстрації платником податку на додану вартість, проведення перевірок тощо. Всі звернення опрацьовані, кожному заявнику повідомлено про результати розгляду їх запитів у визначений законом термін.
Крім того, за поточний рік до податкової інспекції надійшло 2 письмових звернення від громадян. За результатами розгляду громадянам надано ґрунтовні роз’яснення.
За матеріалами ДПІ у Рахівському районіГоловного управління Міндоходів у Закарпатській області